Aviseringar
Rensa alla

Otrogen i ditt förhållande - vad göra?


Är man i ett förhållande så kysser man inte andra. Så enkelt är det bara, finns inga ursäkter för sådant. Jag skulle inte göra slut med min pojkvän om det hände men han skulle definitivt få betala dyrt för ett sånt svek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud? jag skulle dö av tanken att min partner attraherades av en annan kvinna så pass att han kysser fanskapet, skulle göra slut på en gång av hat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting, det skulle varit chill. Jag skulle aldrig vara tillsammans med nån som jag inte tyckte var värd att förlåta får en sån sak. Och jag vet att jag aldrig skulle vara tillsammans med nån som jag vet skulle kunna göra en sån sak heller så jag vinner [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så mycket om det hänt en gång eller varit "en kul grejj" Hade [mad][mad][mad] om det var "seriöst" dock![mad][no-no]


   
SvaraCitera

Rätt intressant att nästan varenda person verkar bara göra slut istället för att leta efter en anledning och sen agera på det. ''FÖRHÅLLANDE INTE FUNKA, UGG-BUGG KROSSA FÖRHÅLLANDE!'' [rolleyes]


   
SvaraCitera

Hon är osäker vem hon är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

aldrig gjort något mera än kysst personer.

om det hänt flera gånger och med flera olika personer, då är man en riktig toffel om man förlåter.


   
SvaraCitera

Extern:

kysst personer

Hade gått till stadium och köpt 200 par tofflor. Sedan alltid gått med ett par i fickan för att kasta på henne om hon dyker upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera