Aviseringar
Rensa alla

otrogen mot ex, nu stalkar han henne! välj sida


Ämnesstartare

hellborine har gjort en tråd där hon anklagar sitt ex som hon var otrogen mot för stalking

o nu undrar hon:

Helleboríne:

står ni på min eller Måns sida om det skulle visa sig vara han som är stalkaren?


   
Citera
Ämnesstartare

hon är dessutom inte svensk, så ni rasister vet vad ni ska rösta på


   
SvaraCitera

Men vad håller ni på med ens. Sluta skita ner um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Sluta skita ner um.

fan snackaru för skit


   
SvaraCitera

Det är ju inte ens kul? Vad är grejen? Är det ett försök att vara rolig eller är det något du uppriktigt bryr dig om?


   
SvaraCitera

Försöker du vara ironisk va?? Du bör ej skämta om det här! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Det är ju inte ens kul? Vad är grejen? Är det ett försök att vara rolig eller är det något du uppriktigt bryr dig om?

vad är problemet? kan du definiera det så kan jag hjälpa dig. jag hänvisar till hellborines fråga tillsvidare.

Helleboríne:

Försöker du vara ironisk va?? Du bör ej skämta om det här!

du undrade ju [shake]
fråga inte om du inte vill veta


   
SvaraCitera

honolulu:

vad är problemet?

Såg det om otrogen mot ett ex, och att du anser att någon inte skulle kunna förfölja den som var otrogen JUST på grund av otroheten? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

du anser att någon inte skulle kunna förfölja den som var otrogen JUST på grund av otroheten?

gör jag det? va


   
SvaraCitera

honolulu:

gör jag det? va

honolulu:

måns vill inte ha något med dig att göra för att du är efterbliven, han skulle inte tjäna något på att stalka dig. han har dessutom träffat en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

måns vill inte ha något med dig att göra för att du är efterbliven, han skulle inte tjäna något på att stalka dig. han har dessutom träffat en ny.

och var får du in min personliga åsikt om att otrohet inte är ett motiv för stalking?


   
SvaraCitera

honolulu:

och var får du in min personliga åsikt om att otrohet inte är ett motiv för stalking?

"han skulle inte tjäna något på att stalka dig"........................................

herre ickeexisterande gud/allah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

"han skulle inte tjäna något på att stalka dig"........................................

herre ickeexisterande gud/allah

och det är alltså min generella åsikt om otrohet som motiv för stalking? inte bara i detta fall?

komigen nu för f*an g*nus!!1 ya allah


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

honolulu:

inte bara i detta fall?

.............DU SKREV VÄL OM JUST DETTA FALL ELLER HUR

.............


   
SvaraCitera