Aviseringar
Rensa alla

Otrogen och gravid


Image


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska berätta det och sedan göra abort.
Abort är inte mord, abort räddar oönskade barn från att få ett miserabelt liv.


   
SvaraCitera

SnygaZara:

Han lär ju lämna mig

he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnygaZara:

Hur fan ska man berätta det?

Säg att du knullade hans bästa polare och är gravid med hans barn och inte tänker göra abort [y]

Han blir säkert jätteglad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, du har varit otrogen, du har legat med hans bästa vän, du blev gravid med hans bästa vän, du tänker inte göra abort, du har haft sex med din pojkväns bästa vän men inte honom..........

och det som oroar dig är hur du ska berätta för din pojkvän, haha.

Det är ju lite bakvänt, det är ju de bästa generna som ska föras vidare, så verkar det inte vara i det här fallet.


   
SvaraCitera

wayward:

Abort är inte mord, abort räddar oönskade barn från att få ett miserabelt liv.

Wow. Riktigt vackert framlagt måste jag säga. Kan bara säga dito[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JERRY SPRINGER NÄSTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jävla svin.

men kolla vem som snackar, vafan e ditt problem. palla döma folk, tror fan inte hon vill ha dina fula anklagelser om hennes gener när det är du som behöver kolla upp dina [shake]

emery:

HAHA ÄRLIGT??? Fyfan alltså!![bigcheers][bigcheers]

XDDDD, skulle skriva värsta hatbrevet till citeringen över, men nu glömde ja fan.....

smisk:

Är det någon idé att ha kvar barnet om pappan ändå kommer lämna dig? Idiot.

frekin flippin WORD [bigcheers]


   
SvaraCitera

you failed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

XDDDD, skulle skriva värsta hatbrevet till citeringen över, men nu glömde ja fan.....

AHAHAHAHAHAHAH XDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget att tillägga eftersom flesta har redan sagt vad jag tycker. Din kille kommer förmodligen att lämna dig, för otrohet är en avskyvärd handling som inte kan förlåtas.Du vet inte hur det känns. För att underlätta för dig och din oönskade( både av dig,din kille och särskilt din killes kompis) avkomma så råder jag dig att göra abort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör abort. Du har rätt att göra vad du vill med din kropp, och just nu är barnet i din kropp. Om man inte får göra abort, varför skulle man då få döda parasiter som binnikemaskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

AHAHAHAHAHAHAH XDDDDDD

XD THANKS A LOT

IceFalk:

Mitt problem just nu är en liten kaxig fjortis som försöker dissa mig. Med andra ord, du.

Jag föreslår att du kollar upp det.
Så bara för att du är 2 år äldre än mig blir jag automatiskt en fjortis? Tror fan jag lär uppnå mer i livet än vad du någonsin kommer att göra.

IceFalk:

Och du är ju fan ännu värre, ge henne något konstruktivt istället för att skriva till mig, du kommer ändå inte lyckas omvända mig eller vafan det nu är du håller på med.

Det är inte ditt jobb att döma ut henne heller, stör mig så innerligt på folk som tror att de är bättre genom att förolämpa användare som gjort tillräckligt för att förolämpa sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det endaj ag har att säga är: Hahahah! Och att det är rått åt dig. Hoppas att han lämnar dig. Just det, glömde nästan; idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Men enligt dig har jag ju gjort något dåligt genom att förolämpa henne, varför följer du inte ditt eget exempel and shut the fuck up?

Du har gjort något fullständigt idiotiskt. Jag har inte trackat inte ner folk som behöver hjälp och säger mig vara bättre än de genom att förolämpa de så vad babblar du om?


   
SvaraCitera