Aviseringar
Rensa alla

otrogen (?) ska jag förlåta?


Ämnesstartare

hade ni förlåtit den ni var tillsammans med och verkligen verkligen tyckte om, ifall följade inträffat:

ni är på ett uteställe tillsammans, båda är jättefulla och nån stöter på dig ganska extremt, dvs typ slickar dig i örat och försöker hångla med dig. du puttar inte bort personen, men du låter inte han/hon röra vid dina läppar alls och säger till personen att det inte kommer hända eftersom du inte är singel. dock ser det nog rätt närgånget ut iom att den andra personen är på dig som en igel.
din pojk/flickvän ser detta, blir ledsen och går därifrån.
när du lyckats slita dig, och hittar den du är tillsammans med får du lite senare reda på att han/hon strulat med nån annan. den andra personen hade tagit initiativet, dom hade hånglat ett kort tag och sen hade din pojk/flickvän avbrutit det och blivit ledsen direkt och gråtit. trots allt har dom ju ändå hånglat med varann.
för övrigt så visar din tjej/kille fet ånger, och ångest över detta, gråter i två dagar och säger förlåt och att du betyder mest i världen.
kan det ens räknas som otrohet? jag känner att samma sak antagligen hade kunnat hända mig, men jag har ändå så jävla svårt att komma över det. mår illa när jag tänker på dom två tillsammans, men jag VILL inte göra slut.. vet bara inte hur fan man ska komma över detta och våga lita på igen. har redan feta problem med att lita på folk.
för övrigt har jag aldrig tyckt om nån såhär mycket innan, och jag i princip vet att det är ömsesidigt.
what to do?


   
Citera

Som man bäddar får man ligga.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det, förlåt honom.


   
SvaraCitera

Varför frågar du oss? Det är väl ändå du som ska fatta det beslutet? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sambucca:

what to do?

om det bara var strul och båda var fulla, plus att du gillar personen väldigt mycket, så borde du nog förlåta den. men gör det tydligt att gör personen så igen så är det kört.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

förlåt honom, du säger ju själv att du kunnat göra samma sak.


   
SvaraCitera

sambucca:

hade ni förlåtit den ni var tillsammans med och verkligen verkligen tyckte om, ifall följade inträffat:

Haha, självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Som man bäddar får man ligga.

öh. va?

Geigerzähler:

Varför frågar du oss? Det är väl ändå du som ska fatta det beslutet?

haha jag vill inte att ni ska fatta beslutet åt mig. men det är ganska svårt att se på såna här situationer logiskt själv, så försöker få andras syn på saken.

010807:

om det bara var strul och båda var fulla, plus att du gillar personen väldigt mycket, så borde du nog förlåta den. men gör det tydligt att gör personen så igen så är det kört.

jaa jag tänker nog i princip så med, för tillfället iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Haha, självklart.

bara av ren nyfikenhet; varför tycker du att det är självklart? pga omständigheterna eller?


   
SvaraCitera

sambucca:

varför tycker du att det är självklart?

För att du tycker om personen.

sambucca:

pga omständigheterna eller?

Det också.


   
SvaraCitera

sambucca:

what to do?

Förlåta, gråta en skvätt och suga av honom igen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Förlåta, gråta en skvätt och suga av honom igen

blir kanske lite svårt att suga av en brud men jag ska göra mitt bästa.
=)


   
SvaraCitera

sambucca:

blir kanske lite svårt att suga av en brud men jag ska göra mitt bästa.
=)

Strap on[y]


   
SvaraCitera