Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med pojkvän i tre år, älskar honom över allt annat men..
hans kompis ser jättebra ut och jag har under hela vårt förhållande vetat det och tyckt hans kompis sett bra ut.
Vi har varit på fest tillsammans ett antal gånger alla tre och flera gånger så har min pojkväns kompis varit ledsen och sagt saker i stil med att ingen vill ha honom för han är ful och att man skulle ha en tjej som mig. en gång så försökte han kyssa mig men jag puttade bort honom. I veckan så var vi på fest tillsammans igen och min pojkväns kompis satt och pratade med en lesbisk tjej om hur bra jag såg ut osv. detta tycker min pojkvän är väldigt jobbigt och gick iväg. då pratade jag med min pojkväns kompis om detta och han säger då till mig att jag ser jättebra ut och har en fin kropp och att min pojkvän borde vara stolt. han säger även att jag är för snygg för honom.. när han säger detta så tänker jag på att min pojkvän kanske inte uppskattar mig så mycket som han borde, han säger inte så ofta att han älskar mig, att jag ser bra ut osv.. sedan så kom min pojkvän tillbaka och var lite sur på sin kompis och gick iväg igen. då blev jag ledsen och kramade hans kompis, då kom min pojkvän tillbaka och såg det. och det tog hårt på honom det visste vi..(han gick iväg igen) och sedan så gick jag och min pojkväns kompis iväg och då kysstes vi- så fel, men det kändes ändå rätt. jag har som sagt alltid tyckt att han ser bra ut och tänkt på att kyssa honom och det kändes så bra att han tyckte att jag var snygg osv.. vi låg där i typ två timmar och bara kysstes och han sa under hela tiden att jag var jättefin och han sa även att jag och min pojkvän säkert är tråkiga för att vi varit tillsammans så länge. det fick mig att tänka, vi är ganska tråkiga, vi tar varandra för givet och jag känner inte att han uppskattar mig längre.. jag kan inte berätta för min pojkvän att jag varit otrogen för det skulle förstöra vårt förhållande och min pojkvän och hans kompis relation.

Jag kan inte sluta tänka på detta, vet inte vad jag ska göra. finns ingen jag kan prata om detta med mer än han jag var otrogen med, alltså min pojkväns kompis men han svarar inte när jag skriver sms och vill inte ringa för får någon reda på detta så vet vi inte vad som händer..

Vad ska jag göra? Detta är ungeför 5 dagar sedan nu och jag har bara träffat min pojkvän en gång sedan dess och då kändes det skumt.. jag har börjat tänk på om jag verkligen är kär i honom, vi kanske bara är bästa vänner. men jag älskar honom.. vad gör jag?


   
Citera

Orkar inte läsa men antar att du var otrogen med din partners vän?


   
SvaraCitera

jessica1993:

det fick mig att tänka, vi är ganska tråkiga, vi tar varandra för givet och jag känner inte att han uppskattar mig längre.. jag kan inte berätta för min pojkvän att jag varit otrogen för det skulle förstöra vårt förhållande

jaha? om ni ändå inte uppskattar varandra kan ni väl göra slut. tycker du är skyldig att berätta.


   
SvaraCitera

gör slut med din pojkvän och var med hans kompis istället? det verkar ju ändå på sättet du beskriver allt, som att du tycker mycket bättre om kompisen vilket fall.

och att sabba deras relation skulle jag inte bry mig så mycket om, liks, de verkar ju ändå inte vara så bra kompisar om han raggar upp och hånglar med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Orkar inte läsa men antar att du var otrogen med din partners vän?

Ja, precis


   
SvaraCitera

jessica1993:

Ja, precis

Säg det till din partner och bli lämnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaha? om ni ändå inte uppskattar varandra kan ni väl göra slut. tycker du är skyldig att berätta.

Jag älskar honom(min pojkvän) mer än allt och vill att det ska fungera. berättar jag så är det slut och det vill jag inte. är så förvirrad just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gör slut med din pojkvän och var med hans kompis istället? det verkar ju ändå på sättet du beskriver allt, som att du tycker mycket bättre om kompisen vilket fall.

jag känner inte hans vän så bra, jag tycker bara att han ser bra ut. jag älskar min pojkvän, han är mitt allt.

jag skulle inte kunna bli tillsammans med hans kompis, de är som syskon för de har bott grannar sen de var små..


   
SvaraCitera

jessica1993:

Jag älskar honom(min pojkvän) mer än allt och vill att det ska fungera. berättar jag så är det slut och det vill jag inte. är så förvirrad just nu

stå för vad du har gjort, osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

stå för vad du har gjort, osv.

det skulle aldrig funka. jag skulle bli hatad av alla.. jag vill verkligen inte såra min pojkvän.


   
SvaraCitera

jessica1993:

jag vill verkligen inte såra min pojkvän.

du har redan gjort det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du har redan gjort det?

han kommer aldrig få veta det. jag har pratat med hans kompis (han jag var otrogen med) och han kommer inte säga något för han älskar sin kompis(min pojkvän).


   
SvaraCitera

Visa honom någon jäkla anständighet och respekt, säg som det är och gör slut.

jessica1993:

han kommer aldrig få veta det.

Allting kommer upp till ytan för eller senare och det kommer bara göra mer skada ju längre tiden går.


   
SvaraCitera

jessica1993:

han kommer aldrig få veta det.

så det är okej att vara otrogen (nu vet jag inte om jag räknar kyssar som otrohet eller inte, men iaf) så länge partnern inte får reda på det? ok [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klarar inte av att berätta det.
min pojkvän och den här killen är som syskon och min pojkvän är avundsjuk på den här killen även om han inte säger det så det är det absolut värsta personen jag kunde vara otrogen med..
jag kan verkligen inte berätta och det kommer inte komma fram, det är bara vi två som vet om det. det stannar hos oss.


   
SvaraCitera