Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

så det är okej att vara otrogen (nu vet jag inte om jag räknar kyssar som otrohet eller inte, men iaf) så länge partnern inte får reda på det? ok

det är verkligen inte okej! jag hatar mig själv för det här.
men jag älskar uppmärksamheten som jag inte riktigt får av min pojkvän. jag skyller inte på honom, det var mitt val men jag har väldigt dåligt självförtroende och blir så glad när någon säger att jag är fin..


   
SvaraCitera

varför gjorde du den här tråden ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

(nu vet jag inte om jag räknar kyssar som otrohet eller inte, men iaf

så du menar att det inte var otrohet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför gjorde du den här tråden ens?

vet inte riktigt. behövde se det ur andras ögon och det har jag gjort nu. är så rädd, vill inte förlora min pojkvän


   
SvaraCitera

jessica1993:

han kommer aldrig få veta det. jag har pratat med hans kompis (han jag var otrogen med) och han kommer inte säga något för han älskar sin kompis(min pojkvän).

Hela situationen är fucked up. En person som aktivt raggar på ens partner är fan ingen kompis. Tycker alla tre inblandade verkar sjukt omogna och oseriösa.

Varför pratar du inte med din kille om detta för? Och kan ni inte prata om saker varför är ni ens ihop?

Behöver du nån att prata med, prata med din kille. Han förtjänar att få veta och du vill väl ändå inte ha ett förhållande baserat på lögner och hemligheter eller?


   
SvaraCitera

jessica1993:

så du menar att det inte var otrohet?

jag vet ju inte vad du och din pojkvän räknar som otrohet? det är era regler och gränser du ska gå efter, inte mina.

men eftersom du själv kallar det otrohet i texten så har du antagligen överskridit er gräns, därför tycker jag du är skyldig att berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Varför pratar du inte med din kille om detta för? Och kan ni inte prata om saker varför är ni ens ihop?

vi kan prata om allt, han är min bästa vän..
men detta är bara för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Varför pratar du inte med din kille om detta för? Och kan ni inte prata om saker varför är ni ens ihop?

vi kan prata om allt, han är min bästa vän..
men detta är bara för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag vet ju inte vad du och din pojkvän räknar som otrohet? det är era regler och gränser du ska gå efter, inte mina.

men eftersom du själv kallar det otrohet i texten så har du antagligen överskridit er gräns, därför tycker jag du är skyldig att berätta.

sant


   
SvaraCitera

jessica1993:

vi kan prata om allt, han är min bästa vän..men detta är bara för mycket

Ni kan prata om nästan allt, utom det som verkligen betyder något för er relation då?

Jag skulle bli arg och besviken på min kille om han fyllehånglade med nån av mina polare på en fest. Men jag skulle inte göra slut för det och jag skulle förlåta honom om han berättade om det själv och ångrade sig.

Om jag däremot kom på honom med att ljuga om det skulle jag nog ha svårt att lita på honom, och då skulle jag antagligen göra slut pga vill inte ha sånt förhållande där man inte kan lita på varandra och har hemligheter om otrohet.


   
SvaraCitera

Du säger att du älskar din pojkvän över allt annat? Bullshit! hade du älskat honom hade du aldrig tyckt att det känts bra att kyssa hans kompis.

Det är uppenbart att allt egentligen handlar om att du är rädd att bli ensam. Men vet du vad? Stå ditt kast och ta ansvar för vad du själv har gjort. Din pojkvän förtjänar sanningen och förtjänar att få avgöra om han vill ha kvar dig eller inte.


   
SvaraCitera

Gör slut med din bf, han förtjänar bättre.


   
SvaraCitera

jessica1993:

man skulle ha en tjej som mig

jessica1993:

pratade med en lesbisk tjej om hur bra jag såg ut

jessica1993:

då pratade jag med min pojkväns kompis om detta och han säger då till mig att jag ser jättebra ut och har en fin kropp

jessica1993:

min pojkvän kanske inte uppskattar mig så mycket som han borde

jessica1993:

han säger inte så ofta att han älskar mig, att jag ser bra ut osv..

jessica1993:

det kändes så bra att han tyckte att jag var snygg osv

jessica1993:

han sa under hela tiden att jag var jättefin

Men jobbiga människa. Du är ju bara ute efter uppmärksamhet. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du är ju bara ute efter uppmärksamhet

handlar inte ett förhållande om att uppskatta varandra och därmed visa uppmärksamhet då?


   
SvaraCitera

Du kan få kuk av mig om du nu så gärna vill få lite bekräftelse [smile]


   
SvaraCitera