Aviseringar
Rensa alla

Otrohet..


Ämnesstartare

Emma_julia:

Men hur ska jag kunna säga det till honom.. för jag älskar honom så mycket

Säga precis som det är... även om det är jobbigt så vinner det i längden. Säga att du mår dåligt att ha ett förhållande där du inte kan lite på den andra personen och orkar inte att bli sårad för att han inte kan hålla sig till en tjej. Men också säga att du älskar han väldigt mycket men att du har insett mer för varje dag som går att det inte funkar längre.


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Någon som vet orsakerna till att vissa killar e otrogen oftare, hur ska han kunna lära sig, om han någon gång kommer kunna lära sig?`

NEJ. Han respekterar dig inte ok?

Skaffa en ny kille. Fan om jag ville knulla runt hade jag sagt det tidigt, typ 5te gången jag träffar tjejen liksom, då hade vi ju liksom varit KKs eller dylikt istället 🙂

Emma_julia:

Vart tycker ni gränsen för otrohet går..?

Strula basically, det går att förlåta, men sex, då är det so long mothafucka.

Emma_julia:

Den tjejer är det något extra med, han har varitortogen med henne mot andra tjejer tidigare..

Men vafan...

Emma_julia:

Jag skämms över att jag har kvar honom ;/ .. Han har gjort mig så ledsen, men jag älskar honom så mycket.

Sluta va ett sånt jävla våp, dumpa han, i värsta fall så kommer han bli mer trogen om du absolut vill ta tillbaka han senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

Och av hans kompisar har jag hört att han aldrig har varit så orolig för någon förut.. Jahaa hur ska man ta det liksom ;/ , som att man inte kan lita på mig eller att han älskar mig mycket..

I hans kompisars fall så vill de nog syfta på att han älskar dig så mycket skulle jag tro. Men vore isf konstigt om han inte vore orolig... så som han sårar dig


   
SvaraCitera

Emma_julia:

jag förstår inte, om han verkligen skulle älska mig så skulle han väl inte göra något som riskerad att förlora mig?

Han kommer bara att fortsätta såra dig, även om han kanske faktiskt älskar dig. Dumpa omedelbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkarjag:

Säga precis som det är... även om det är jobbigt så vinner det i längden.

Du har rätt man ska säga som det är, hålla sig till sanningen e bääst för nu känns det som att vi bara sårar varandra o så när vi fortfarande är tsm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Fan om jag ville knulla runt hade jag sagt det tidigt, typ 5te gången jag träffar tjejen liksom, då hade vi ju liksom varit KKs eller dylikt istället 🙂

Går inte riktigt, han bor inte i samma stad som jag bor i så ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Han kommer bara att fortsätta såra dig, även om han kanske faktiskt älskar dig.

men varför såra någon man älskar? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

för nu känns det som att vi bara sårar varandra o så när vi fortfarande är tsm..

Precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh..


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lulz, tjejer är väl otrogna minst lika ofta?


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Jag har inte fått träffa mina killkompisar

åh [tired] blir så irriterad på killar som säger så o försöker kontrollera sina tjejer [mad]

han är inte värd dig så länge han är otrogen hela tiden och i detta fallet skulle jag säga att han inte är värd dig det minsta. mitt svar brukar vara "snacka med honom så att han förstår hur du mår och känner dig" men i detta fallet tycker jag nog att dumpa är det enda rätta


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Går inte riktigt, han bor inte i samma stad som jag bor i så ;P

Men hur vet du att han va otrogen då?


   
SvaraCitera

kaboom_hihi:

[cheers]+[cool]=[love]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

[bigsmile]

så e de ju kille med öl+cool tjej=sex


   
SvaraCitera

Emma_julia:

men varför såra någon man älskar?

Varför kan du strunta i, det är hans problem. Han gör det iallafall, och du kommer att bli ännu mer sårad om du stannar med honom.


   
SvaraCitera