Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

Jag och min kille har varit tsm i 3 månader och jag har varit otrogen ett antal gånger med mitt ex. Jag kan knappt fatta det själv, men så är det. När jag var singel så hade jag ett kk-förhållande med mitt ex efter att vi gjort slut, det fortsatte ända tills jag blev tsm med min nuvarande kille. Men nu har jag och mitt ex ett kk-förhållande igen och han är också otrogen.
Jag har fortfarande känslor för mitt ex och det är därför jag gör såhär, men han har inga känslor för mig.

Min nuvarande kille har jag inte så mkt känslor för längre och jag känner mig så sjukt taskig mot honom eftersom jag varit otrogen! Men jag kan inte göra slut för att jag tror inte att jag klarar mig utan honom. Visst, det jag har gjort är väldigt fel, men jag är så osäker på mina känslor och jag känner inte mig själv längre..
När jag har skrivit ner det här så hör jag hur sjukt det låter! Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag klarar mig varken utan mitt ex eller min nuvarande kille!
Jag och mitt ex brukar träffas & ha sex på skolan och hemma hos han, men jag är så rädd att någon ska få reda på det till slut.
Jag vet inte om jag älskar min kille men han är ju som en bästa vän och vi har så roligt tsm, jag vill inte förlora det.

Men hur ska jag göra?
Ska jag berätta att jag varit otrogen?
Ska jag göra slut med min kille?

Asså jag känner mig som en idiot. Såhär va jag inte förut..
Hur kan man vara kapabel till att såra en människa så mkt..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Blondinen111:

Ska jag berätta att jag varit otrogen?

JA?

Blondinen111:

Ska jag göra slut med min kille?

Han lär nog dumpa dig.

Om du nu gillar ditt ex så mycket, satsa på honom istället. Sluta vara så jävla idiotisk och lek inte med en annans känslor


   
SvaraCitera

berätta de, bättre att du säger de än att ngn annan brättar de. då blir de ännu mer fel.

efter att du berättat utgår du från de å tar ett beslut.
Han kanske gör slut eller så.

Men du har för lute kännslor för honom så du bör göra slut med han ändå.

Det mår alla parter bäst av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondinen111:

Asså jag känner mig som en idiot.

Du är en idiot.

Blondinen111:

Hur kan man vara kapabel till att såra en människa så mkt..

Du låter dina äggstockar styra. Sedan så är du bara femton så din hjärna är långt ifrån färdigutvecklad vilket gör dig till sådär "dum".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundelln:

berätta de, bättre att du säger de än att ngn annan brättar de. då blir de ännu mer fel.

efter att du berättat utgår du från de å tar ett beslut.
Han kanske gör slut eller så.

Men du har för lute kännslor för honom så du bör göra slut med han ändå.

Det mår alla parter bäst av

Tack för tipsen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du är en idiot.

Jag vet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

Sluta vara så jävla idiotisk och lek inte med en annans känslor

[y]


   
SvaraCitera

Blondinen111:

Men jag kan inte göra slut för att jag tror inte att jag klarar mig utan honom. Visst, det jag har gjort är väldigt fel, men jag är så osäker på mina känslor och jag känner inte mig själv längre..

Blondinen111:

Ska jag berätta att jag varit otrogen?
Ska jag göra slut med min kille?

Alltså du är absolut inte redo för någonting nytt. Eller hur? Du är ju fortfarande "fast" i det gamla och det är väl inte riktigt meningen att du kan släppa taget om ditt ex riktigt än.

Tycker du ska prata med din nuvarande kille och avsluta ert förhållande. Du kan ju inte påbörja något när du inte riktigt gått vidare från det förra ännu. Så gör dig själv och din nuvarande kille en tjänst och bryt förhållandet så snart du kan.

Antingen så säger du varför du inte är redo för det nuvarande förhållande ni har och ta den smällen/konsekvenserna. Det är inte mer än rätt att du låter killen få gå vidare. Eller så säger du bara helt enkelt att det inte fungerar och du inte är redo för något nytt egentligen och låter honom få gå ovetandes. Tänk bara att what goes around, comes around.

Jag skulle vart ärlig och sagt som det var och förklara teorin om varför man varit så dum. För då kan man i alla fall vara ärlig. Risken är väl att om man börjar vara oärlig nu och så är sannoliken större att man förtsätter vara oärlig resten av tiden framför sig.

Liksom börja om rätt från noll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara en sådan hora och skaffa dig lite självrespekt. Att leka med någons känslor är aldrig okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Alltså du är absolut inte redo för någonting nytt. Eller hur?

Tack för allt du skrev! Det hjälpte mig verkligen[smile]


   
SvaraCitera

Blondinen111:

Det hjälpte mig verkligen

Bra. Gör inte om det igen bara! [no-no]


   
SvaraCitera

sjukt..är man tillsammans med någon håller man sig till den. kan man inte de så får man väl vara singel och knulla runder istället? hur gammal är du egentligen?

Jag tycker du ska berätta de, och du har ingen anledning till att göra slut. men han borde de. du kanske ite vet hur mycket det sårar när någon är otrogen mot en? då hoppas jag dyu får vetade.. för de gör jävligt ont i en,. jag tycker de är äckligt att va otrogen..såå smutsigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liillan90:

hur gammal är du egentligen?

F 15 står det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horor är alltid horor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer är alltid tjejer[shake]


   
SvaraCitera