Aviseringar
Rensa alla

otrohet


Ämnesstartare

2 tjejer jag hållit på med nyligen har pojkvänner som inte vet om mig medan en av dem öppet säger att hon har pojkvän. den andra har inte nämnt något men har sett på fb.

tyckte det var "spännande"  förrut och bryr mig inte om dom har pojkvän men känns lite irriterande ibland Skeptisk

någon annan som har varit med om liknande? nån som har varit i min sits, eller den som själv varit otrogen...?


   
Citera
Kudhos

Fråga hon som är öppet om det om hon har ett öppet förhållande.

Var inte folks side hoe annars. Det är rövigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos
Var inte folks side hoe annars. Det är rövigt

jag gillar ju henne? inte mitt ansvar imo, vill inte heller lägga mig i deras förhållande

Kudhos: råga hon som är öppet om det om hon har ett öppet förhållande.

nej det har dom ej


   
SvaraCitera
Kudhos

lmaomynigga: jag gillar ju henne? inte mitt ansvar imo, vill inte heller lägga mig i deras förhållande

och? Var inte någons leksak och om hon kan tänka sig vara otrogen mot sin partner med dig så skulle hon vara otrogen mot dig med någon annan ifall ni slutade ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: och? Var inte någons leksak och om hon kan tänka sig vara otrogen mot sin partner med dig så skulle hon vara otrogen mot dig med någon annan ifall ni slutade ihop

jag vill inte ha nåt förhållande och de vet det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är nöjd med er relation och är med på noterna ser jag inte problemet. enligt mig ansvarar du inte för deras förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: om du är nöjd med er realtion och är med på noterna ser jag inte problemet. enligt mig ansvarar du inte för deras förhållande.

nice sånt vill jag höra


   
SvaraCitera

Se upp för hämndlystna pojkvänner bara, annars är det inget fel i det för som tidigare nämnt är det inte ditt ansvar att leka samvete åt dem
brist på tjejer så vafan, dela med andra eller inte ha någon alls? det kan ju deras pojkvänner tänka på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte vad du frågar efter, men jag tycker som andra här att andras otrohet inte är din angelägenhet.


   
SvaraCitera
reben

man kan ju tänka på andra ändå


   
SvaraCitera
reben

att inte medvetet göra folk illa brukar va en uppskattad grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: Se upp för hämndlystna pojkvänner bara, annars är det inget fel i det för som tidigare nämnt är det inte ditt ansvar att leka samvete åt dem

en pojkvän hade loggat in på hennes fb och svarade argt när jag skrev men jag skrev att jag var en kompis, tror han köpte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
att inte medvetet göra folk illa brukar va en uppskattad grej

är ju ingen som gör?


   
SvaraCitera
reben

lmaomynigga:

är ju ingen som gör?

hon gör ju o du hjälper henne

men jaja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

hon gör ju o du hjälper henne

men jaja

ingen vill skada nån


   
SvaraCitera