Aviseringar
Rensa alla

Otrohet?


sluk
 sluk
Ämnesstartare

Tjena! Tänkte kolla med er vad ni anser är otrohet och var går gränsen? Tycker att det är intressant att veta vad andra tycker. 

(har inte vart otrogen  x))


   
Citera

Skulle känna mig lite sviken om någon var otrogen mot mig men så länge det bara var sex så skulle jag nog kunna vara tillsammans med den personen efter otroheten. Hade haft problem med att lita på människan såklart..


   
SvaraCitera

Om bruden går ut ur köket så är det otrohet.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk
Ämnesstartare

Tickstart:
Om bruden går ut ur köket så är det otrohet.

Glatt skålande


   
SvaraCitera
sluk
 sluk
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Skulle känna mig lite sviken om någon var otrogen mot mig men så länge det bara var sex så skulle jag nog kunna vara tillsammans med den personen efter otroheten. Hade haft problem med att lita på människan såklart..

För nu är det så att jag svarade min kompis som skrev ''Jag älskar dig'' och jag svarade med ''jag älskar dig SOM KOMPIS''. Vilket hände för 8 månader sedan när jag och min gubbe började snacka med varandra. Men igår började han ta upp det och stämpla det som otrohet. Så alla hans kära kompisar som är så ''jävla snälla'' höll på att smsa mig och skälla ut mig -.- Vad jag än säger så vägrar han tro på mig. Han tror verkligen att jag skrev Jag älskar dig när jag egentligen skrev ''jag älskar dig som kompis''.. Så nu tror han att JAG ska lösa allting, och vet seriöst inte hur fan jag ska göra det Tardig


   
SvaraCitera

sluk:

För nu är det så att jag svarade min kompis som skrev ''Jag älskar dig'' och jag svarade med ''jag älskar dig SOM KOMPIS''. Vilket hände för 8 månader sedan när jag och min gubbe började snacka med varandra. Men igår började han ta upp det och stämpla det som otrohet. Så alla hans kära kompisar som är så ''jävla snälla'' höll på att smsa mig och skälla ut mig -.- Vad jag än säger så vägrar han tro på mig. Han tror verkligen att jag skrev Jag älskar dig när jag egentligen skrev ''jag älskar dig som kompis''.. Så nu tror han att JAG ska lösa allting, och vet seriöst inte hur fan jag ska göra det Tardig

Strunta i den jävla tönten.


   
SvaraCitera

gör slut då?


   
SvaraCitera
time
 time

Alla par/personer i ett förhållande bestämmer gemensamt själva var deras gräns för otrohet går. Vissa tycker att otrohet går vid en kram, andra vid romantiska känslor för någon annan, andra vid sex, andra vid kyssar. Det är väldigt olika, alla har egna gränser.


   
SvaraCitera

^ well said


   
SvaraCitera

Nog vid petting

Och särskilda känslor


   
SvaraCitera

typ om man håller på med någon fysiskt, tycker dock det är fel att flirta online också men att skämta om saker som man liksom inte gör med andra i ett förhållande enligt mig är inte fel. Dock kan det ju bli till en överdrift men aaaaa. Typ där går min gräns


   
SvaraCitera
2002
 2002

gillar otrohet lika mycket som jag gillar remixer


   
SvaraCitera

Det beror väl på vad man själv uppfattar som otrohet men jag hade nog kanske aldrig förlåtit min partner om han hade haft sex med någon annan .


   
SvaraCitera

vid oanständig beröring


   
SvaraCitera
b1son

ögonkontakt


   
SvaraCitera