Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

jag börjar snart få panik på detta. Ungefär 4 utav 7 nätter i veckan så drömmer jag att jag är otrogen mot min pojkvän på värsta sätt. Jag vaknar alltid kallsvettig med ångest och en sån sjuuuuuk ånger över det jag gjort/tror jag gjort. Det har pågått i typ 2 månader nu och börjar bli riktigt jobbigt. Är det någon som kan tyda drömmer eller har en aning om varför man drömmer just så?


   
Citera
Exner

Hur skulle du reagera om han berättade för dig att det hänt honom?


   
SvaraCitera

du måste fundera över hur ditt förhållande till din pojkvän är, vad för slags relation har ni? skulle du kunna vara otrogen? har du funderat över det?


   
SvaraCitera

Exner:
Hur skulle du reagera om han berättade för dig att det hänt honom?

Menar du att TS inte skulle märka själv eller göra det i sömnen eller nåt? 


   
SvaraCitera
Exner

Glitterbomb:

Menar du att TS inte skulle märka själv eller göra det i sömnen eller nåt? 

nej


   
SvaraCitera

Exner:

nej

Tror jag tolkade dig helt fel nu när jag kollar igen. Rodnar Sorry. Ledsen


   
SvaraCitera
Exner

Glitterbomb:

Tror jag tolkade dig helt fel nu när jag kollar igen. Rodnar Sorry. Ledsen

Ingen fara.


   
SvaraCitera

Otrohet är fett hett


   
SvaraCitera

snabb googling:

Otrohet
Även drömmar om otrohet är vanligt förekommande. Ofta står dessa för att du på något sätt är otrogen mot dig själv. Kanske har du t.ex. övergivit din känsla, det som du på något sätt känner är rätt för dig, eller din kraft till förmån för någon annan människa. Kanske för att bli omtyckt och accepterad!?


   
SvaraCitera

elinsimonsson:
jag börjar snart få panik på detta. Ungefär 4 utav 7 nätter i veckan så drömmer jag att jag är otrogen mot min pojkvän på värsta sätt. Jag vaknar alltid kallsvettig med ångest och en sån sjuuuuuk ånger över det jag gjort/tror jag gjort. Det har pågått i typ 2 månader nu och börjar bli riktigt jobbigt. Är det någon som kan tyda drömmer eller har en aning om varför man drömmer just så?

Va otrogen då så du får det ut ur ditt system!


   
SvaraCitera

djupaste: Va otrogen då så du får det ut ur ditt system!

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

tevepro:

hur gammal är du?

Peddo


   
SvaraCitera

elinsimonsson:
jag börjar snart få panik på detta. Ungefär 4 utav 7 nätter i veckan så drömmer jag att jag är otrogen mot min pojkvän på värsta sätt. Jag vaknar alltid kallsvettig med ångest och en sån sjuuuuuk ånger över det jag gjort/tror jag gjort. Det har pågått i typ 2 månader nu och börjar bli riktigt jobbigt. Är det någon som kan tyda drömmer eller har en aning om varför man drömmer just så?

Har du tankar om detta när du är vaken (förutom the obvious att du tänker på att du drömmer om det). Drömmar är vad forskarna än så länge förstår endast hjärnan som försöker bearbeta olika känslor, minnen och händelser som hänt i din omgivning och inom dig. Därför bör källan till det ligga i något i ditt vakna tillstånd och inte i ditt sovande.


   
SvaraCitera

jobbigt. det kan vara så enkelt att du drömmer om det för att du skulle tycka att det var hemskt om det hände på riktigt. jag har ofta mardrömmar om att jag äter kött (fånigt jag vet, men det är hemskt i drömmarna) eller att jag har sex med folk i min familj. 


   
SvaraCitera

Jag drömde det ett tag, och att mitt ex var otrogen mot mig framför ögonen på mig. Det försvann när man blev mer trygg i förhållandet.


   
SvaraCitera