Aviseringar
Rensa alla

Otrohet hur klarar man de?


Ämnesstartare

Fick reda på att min flickvän varit otrogen mot mej 2ggr med en annan kille. De hade haft sex.

Hon påstår att hon hade de jobbigt hemma, att de var jobbigt mellan oss och att massor med problem. Och att hon gillade killen. Men älskar mej.

För mej är de helt ofattbart att man älskar någon och har sex med någon annan.

Hon sa att de var ett enormt misstag att hon gillade han en kort period att hon inte tyckte de va skönt att hon älskar mej. Hon jagade mej i pjamas utan skor trots att de snöade ute.

Hon avslutade direkt kontakten med honom, ringde upp honom inför mej och sa att hon aldrig ville ses mer.

Jag älskar henne. MER ÄN att jag fortfarnde lever när jag vaknar. Än mina vänner familj och annat. Jag älskadr henne så mycket att ingenting kan stå ivägen för att ja ska kunna sluta älska henne. (konstig mening)

Men hur ska man kunna släppa de. Att vi träffades 2 timmar sen så ljög hon om att hon skulle till en tjej polare och sova över och ja körde henne dit. IDIOT SOM JAG VAR!

Hur ska man kunna släppa de? Hon skyller på en dålig period i hennes liv och de kommer aldrig hända igen.

Att de händer igen hoppas ja inte för då tar ja mitt liv för henne vill jag ha barn med. Vi har vatt tillsammans 2 månader(totalt 2 år) efter att de har hänt nu. Men är ofta ledsen. Vet att de tar längre tid men....

SNÄLLA NÅN! Om ni vatt med om otrohet och klarat av de, va har ni gjort då?? Jag vill typ gå till en sådan här snubbe som tar bort minnen va fan 😀

Hör gärna av er sötnosar och tomtetroll


   
Citera

Får hon dig att må dåligt så är hon nog ingenting för dig tror jag, men samtidigt förtjänar ju alla en chans till och hon kanske faktiskt ångrar sig på riktigt.


   
SvaraCitera

förr skulle jag ha skrivit: bara glömma det.
men nu då jag vet hur det känns så säger jag att
det fan är det värsta jag har varit med om.

men jag har börjat göra grejer som för mig lycklig.
tex jag ska vara med min bästavän idag
(inte varit med han ensam på 8 månader typ)
och vi brukar snacka gamla minnen och då blir jag
jätteglad.


   
SvaraCitera

Ha öppna förhållanden... 🙂


   
SvaraCitera

Ta tillbaks alla förmåner


   
SvaraCitera

vill börja med att klaga på hur du skriver. otroligt svårt att förstå dina formuleringar och du borde ha läst igenom texten innan du ofentliggjorde tråden, eller vad man ska kalla det. för det kändes mest som att du spånade ideer, inte som att du tänkt innan du satte dig och började skriva.
men tack för styckeindelningarna, det underlättade.

sen vill jag avsluta med att säga att samma sak hände mig, fasst jag var i hennes skor.
Jag förändrade mig. Jag bytte till min gamla personlighet. när jag träffade min kille så var jag en tramp. men det var som hon sa en kort period, så jag bytte tillbaka till gamla mig.
Vi har nu vart ihop i två år. Jag vet att han är min själsfrände och att vi kommer bli gamla tillsammans.
Jag vet att vi kommer gifta oss. och vi är oerhört lyckliga tillsammans.


   
SvaraCitera

hundrakronorsfiluren:

hon inte tyckte de va skönt

Varför gjorde hon då om det? [tard]

hundrakronorsfiluren:

Hon avslutade direkt kontakten med honom, ringde upp honom inför mej och sa att hon aldrig ville ses mer.

Det verkar ju som ett uppriktigt försök att gottgöra det.
Om du älskar henne så mycket så ge det en chans till. Men stoppa inte undan det, ni måste prata om det. Vill du fråga något om det så gör det, och hon får inte dölja något av det hela från dig. Det måste pratas rent, om det ligger och gnager med funderingar och frågor och känslor som aldrig får luftas så kommer ni aldrig kunna lägga det bakom er.
Ge det tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

vill börja med att klaga på hur du skriver. otroligt svårt att förstå dina formuleringar och du borde ha läst igenom texten innan du ofentliggjorde tråden

Hejsan, jo jag var och är så uppe i värv när jag skrev texten. Har precis legat och storbölat på riktigt. Har bara varit arg innan och små ledsen. Men nu kom tårarna.

Skall förbättra mig och ta vara på din kritik. Men var bara så...... Ja jag vet inte.

Vill inget hellre än att leva mitt liv med henne. Och ja, jag märker att hon VERKLIGEN ångrar sig.


   
SvaraCitera

hundrakronorsfiluren:

VERKLIGEN

det finns inget tips. inga genvägar. det är som banting, det svider. Men det går förhoppningsvis över om man ger manken till.


   
SvaraCitera

Mojo_:

vill börja med att klaga på hur du skriver. otroligt svårt att förstå dina formuleringar och du borde ha läst igenom texten innan du ofentliggjorde tråden, eller vad man ska kalla det.

1. Du skriver inte mycket bättre, alls.
2. Killen skriver om att hans livs kärlek varit otrogen 2 gånger.. Ha lite överseende.


   
SvaraCitera

TallBall:

1. Du skriver inte mycket bättre, alls.

sa inte heller att jag gjorde det, men du fattar ju vad jag menar, dessutomsa jag inte till dig så du behöver inte bli ledsen snuttan

TallBall:

2. Killen skriver om att hans livs kärlek varit otrogen 2 gånger.. Ha lite överseende.

varför ska jag ha det? Tror du jag tycker synd om honom eller? Snälla, det här är livet. Varför ska jag gå omkring sådär. gå och tycka sybd om folk? Fan va dumt


   
SvaraCitera

skulle inte ens försöka med någon som inte klarar av att vara trogen vilka bortförklaringar denne än kommer med.

men glöm det och satsa istället


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vill du fråga något om det så gör det, och hon får inte dölja något av det hela från dig. Det måste pratas rent, om det ligger och gnager med funderingar och frågor och känslor som aldrig får luftas så kommer ni aldrig kunna lägga det bakom er.

Bästa rådet.

Förjävlig situation det där.. 🙁 gör det som känns rätt.


   
SvaraCitera

Mojo_:

varför ska jag ha det?

För att du är en människa med lite empati? Förhoppningsvis. Att ha överseende med något är inte samma sak som att tycka synd om honom.
Vad har du att skylla på, du skriver ju också kasst?


   
SvaraCitera

Man gör det inte, dumpa!


   
SvaraCitera