Aviseringar
Rensa alla

Otrohet: skulle du bli sur om de hade sex med samma kön?


Cobrastyle:

min kille får bara ha sex med mig

fan va oschysst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kille: ja (Du röstade på detta alternativ)

Otrohet är otrohet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kille: nej (Du röstade på detta alternativ)

Om min kille låg med en annan kille så skulle det ju va rätt bra, för då kanske han lär sig nåt som han o jag kan pröva på nästa gång vi träffas...


   
SvaraCitera
smisk

Harpyja:

Tjej: Ja (Du röstade på detta alternativ)

uppenbar:

Otrohet är otrohet.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Kille: ja (Du röstade på detta alternativ)

smisk:

Otrohet är otrohet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De som blir sura när ens partner är otrogen har inte fattat det här med kärlek. Att vara trogen är för töntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kille: ja (Du röstade på detta alternativ)

Spelar väl ingen roll vilket kön det är? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tjej: Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Mawns:

De som blir sura när ens partner är otrogen har inte fattat det här med kärlek. Att vara trogen är för töntar.

Tycker din inställning är intressant och det är fint att folk ifrågasätter normen vi människor själva skapat. Men oavsett hur fint det är och hur duktigt and whatever så skulle jag inte palla att ha ett öppet förhållande eller veta att MY MAN knullar med andra brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kille: nej (Du röstade på detta alternativ)

Förstår inte hur två tjejer kan ha sex ens........måste typ saxa eller nåt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

De som blir sura när ens partner är otrogen har inte fattat det här med kärlek. Att vara trogen är för töntar.

Tycker ofta att jag ser/hör sådana uttalanden från polyamorösa osv. Är det inte bättre att alla lever så som det passar dom? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Men oavsett hur fint det är och hur duktigt and whatever så skulle jag inte palla att ha ett öppet förhållande eller veta att MY MAN knullar med andra brudar.

Min flickvän är likadan och vill inte heller att jag ska vara en slampa. Så jag får bita ihop och hålla mig till henne helt enkelt [y]

Unexpected:

Tycker ofta att jag ser/hör sådana uttalanden från polyamorösa osv. Är det inte bättre att alla lever så som det passar dom? [confused]

Något fel med att vara tönt eller? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Något fel med att vara tönt eller? [cool]

Menade väl mer det där om att man inte fattat det här med kärlek om man vill ha ett exklusivt förhållande [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Menade väl mer det där om att man inte fattat det här med kärlek om man vill ha ett exklusivt förhållande [zzz]

Det kan väl inte jag rå för [zzz] Ni är lika mycket värda ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vet inte (Du röstade på detta alternativ)

skulle nog inte bry mig så mycket...eller jag vet inte, inte så kul kanske... men kan tänka mig att killar inte skulle bry sig lika mycket... eller?


   
SvaraCitera