Aviseringar
Rensa alla

Otrohetsdrama!


Ämnesstartare

jag bryr mig inte riktigt alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: jag bryr mig inte riktigt alls

Då behöver du inte riktigt alls kommentera :p ne men... Bra att du inte bryr dig, för din skull, för det gör ont att bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer som ligger med upptagna killar är VIDRIGA! HÖR NI DET ERA SLAMPOR NI ÄR VIDRIIIIGA!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med talaren ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Tjejer som ligger med upptagna killar är VIDRIGA! HÖR NI DET ERA SLAMPOR NI ÄR VIDRIIIIGA!!!!!!!!!!!!!

Eller hur!!!!!!!:( Asså, jag fattar inte... Så hemskt. Hade varit en annan femma om dagisfröken eller den otrogne drog sig ur det där men det fortsätter ju... Om det var/är pga. kärlek bör han hantera hela situationen annorlunda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får dock ont i magen av familjeliv pga misshandel av språk.
blir imponerad av hur många skiljetecken man kan sätta efter varandra, hur grova syftningsfel man kan göra och hur många särskrivningar man kan få plats med i ett inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: får dock ont i magen av familjeliv pga misshandel av språk.
blir imponerad av hur många skiljetecken man kan sätta efter varandra, hur grova syftningsfel man kan göra och hur många särskrivningar man kan få plats med i ett inlägg.

Hehe, sant förvisso fast har aldrig "hängt" där alltför länge förutom idag (typ 2h.....). Verkar vara mångas om är äldre som är där, så förstår inte stavfelen... De kanske har svårt för forum och internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Eller hur!!!!!!!:( Asså, jag fattar inte... Så hemskt. Hade varit en annan femma om dagisfröken eller den otrogne drog sig ur det där men det fortsätter ju... Om det var/är pga. kärlek bör han hantera hela situationen annorlunda

Ja, orka att de (plus frökens jävla kompis?!) hetsar upp sig över en tråd på familjeliv när hon har SNOTT TS MAN OCH PAPPAN TILL HENNES BARN!???? Alltså missförstå mig inte nu, män som är otrogna är också vidriga men det är något visst med dessa äckliga slynor som inte kan hålla tassarna borta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Visste att du skulle skriva så!!! Väntade på dig faktiskt.
Kan tillägga att han är ett as för att han inte verkar bry sig om att hon är sårad och att hans son saknar honom/sin pappa.

Min åsikt, som svar till dig, är att pappan kunde tagit sig ur sitt förhållande med TS innan han satte på dagisfröken. Det lustiga är att otrogna personer vet att den de bedrar inte är ok med situationen, ändå fortsätter de. 

ja, det är ju rätt skräpigt att inte bry sig om sin partners känslor, men å andra sidan har väl inte hon någon rätt att bestämma vilka andra personer ligger med.
sen skulle jag personligen ta rätt illa upp om min flickvän gjorde slut med mig för att ligga med någon annan. då är det väl avsevärt bättre att hon bara ligger med personen i fråga. det behöver ju i sig inte påverka vår relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
Tjejer som ligger med upptagna killar är VIDRIGA! HÖR NI DET ERA SLAMPOR NI ÄR VIDRIIIIGA!!!!!!!!!!!!!

öh tycker killen som ligger med folk trots överenskommelse om monogamt förhållande med annan människa är lika hemska/hemskare. 
förutsatt att tjejen inte är i ett monogamt förhållande så gör hon ju inget fel EGENTLIGEN - hon ligger/inleder ett förhållande med en annan människa. 
killen däremot sviker den överenskommelse han gjort med den andra människan och det är mycket fulare tycker jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
Tjejer som ligger med upptagna killar är VIDRIGA! HÖR NI DET ERA SLAMPOR NI ÄR VIDRIIIIGA!!!!!!!!!!!!!

eh, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutshaming är så jävla inne osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: så gör hon ju inget fel EGENTLIGEN -

Det är där vi tycker olika.
Alltså, jag håller med dig om att otrohet i sig är en hemskare gärning men jag anser att tjejen är mer vidrig. Låta sig bli påsatt av en upptagen man MED BARN dessutom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: men å andra sidan har väl inte hon någon rätt att bestämma vilka andra personer ligger med.

När har hon bestämt? & för övrigt så spelar det ingen roll vem som bestämmer vad.

& ja, jag tkr det ska vara normativt (säger man så?) att vara trogen. Eftersom att majoriteten inte är för öppna förhållanden & eftersom att vi faktiskt styrs av biologisk psykologi och kemiska reaktioner i hjärnan (allt annat som sägs emot det är här total bs).

Leijonsparf: sen skulle jag personligen ta rätt illa upp om min flickvän gjorde slut med mig för att ligga med någon annan. då är det väl avsevärt bättre att hon bara ligger med personen i fråga. det behöver ju i sig inte påverka vår relation.

Ja

Tula: (plus frökens jävla kompis?!)

Tror det är exet/den otrogne/pappan - det som gör så ont 🙁 för han/hon (tror det är en han) skriver att Emma, dagisfröken, kom gråtandes... Vrf ska hon komma gråtandes till ngn annan är den otrogne? Låter ju konstigt om flera pers. vet om affärenGalen busted!!!

Tula: lltså missförstå mig inte nu, män som är otrogna är också vidriga men det är något visst med dessa äckliga slynor som inte kan hålla tassarna borta.

Jag tycker också det. Alla blir kåta och vill då göra ngt åt saken, det kan göra att pappan gör Sämre val än väntat men att ngn utomstående blandar sig i sådär... Gillar det inte heller. Varit med om liknande, fast då handlade det inte om sex (hoppas jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: öh tycker killen som ligger med folk trots överenskommelse om monogamt förhållande med annan människa är lika hemska/hemskare.

Han kanske var deppig eller väldigt missnöjd med tillvaron? Han gjorde fel val men han var ju redan inblandad från början. Att en annan deltar förvärrar verkligen situationen, och hon deltog frivilligt. Hade hon inte funnits hade han ändå funnits... Om du förstår vad jag menarFörvirrad


   
SvaraCitera