Aviseringar
Rensa alla

Otroligt tacksam om någon vill lyssna och ge feedback!


Lyssnade bara på titanic-låten. Den lät perfekt! Bra gjort. :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Lyssnade bara på titanic-låten. Den lät perfekt! Bra gjort. :>

Tack så väldigt mycket! [bigsmile]
Jag ska nämligen söka till ett gymnasium med musikinriktning och därför göra ett intagningsprov, men jag vet inte riktigt vilken låt jag ska spela på piano då... [blush]


   
SvaraCitera

Lyssnar på Titanic-låten nu, men tittar mest på dina bröst. Men bra låter det! Bättre mikrofon skulle du dock kunna ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

......... Jag har ingen mikrofon överhuvudtaget, filmar med min halvdåliga kamera. [crazy]


   
SvaraCitera

coolgirl15:

......... Jag har ingen mikrofon överhuvudtaget, filmar med min halvdåliga kamera.

Rimligen har din kamera en mikrofon, annars skulle inget ljud komma med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, självklart, men jag trodde att du syftade på en mikrofon som är just bara det och inget annat.
Det ska jag försöka införskaffa.


   
SvaraCitera
Hando

coolgirl15:

Titanic Theme - Piano Cover

coolgirl15:

Mozart - Fantasy in D-minor -Piano cover

Muy bueno!
Är avis på dina skillz på piano. Att kunna spela piano bra är mycket ballare än att spela gitarr bra, enligt min åsikt då va.[blush]


   
SvaraCitera

coolgirl15:

Jo, självklart, men jag trodde att du syftade på en mikrofon som är just bara det och inget annat.
Det ska jag försöka införskaffa.

Jag gillar att du kan hanterar ditt modersmål väl till skillnad från flertalet andra personer som skapat trådar behandlande gymnasieansökan/gymnasiestart. Nu tragglar Youtube, så jag kan inte lyssna. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Muy bueno!
Är avis på dina skillz på piano. Att kunna spela piano bra är mycket ballare än att spela gitarr bra, enligt min åsikt då va.[blush]

Tack så otroligt mycket, det värmer! [bigsmile]
Jag ser det inte som att jag har "skillz på piano", finns många som är bättre än vad jag är, men det är väldigt kul. [smile]


   
SvaraCitera

Lyssnade på din Maggiocover. Låter braigt! Du har god röstpotential! Kan bli asjävlaskitbra!

Jag vet inte vilken låt du bör ta, men, öva in någon asavancerad grej ashårt så att du kan just den jättebra? Jag vet inte riktigt... Man vill ju säkra att man kommer in...


   
SvaraCitera
Hando

coolgirl15:

Jag ser det inte som att jag har "skillz på piano", finns många som är bättre än vad jag är, men det är väldigt kul.

Oavsett hur bra man än är finns det folk som är bättre. [wink]
Men tror ändå du är en av de bättre pianospelarna på UM om man säger så. [crazy]
Jo det kan jag mycket väl tänka mig att det är, om man har intresse för det. Jag skulle vilja lära spela mig piano men har inte tid, plats, eller pengar för det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Lyssnade på din Maggiocover. Låter braigt! Du har god röstpotential! Kan bli asjävlaskitbra!

Tack så mycket! Jag har alltid älskat att sjunga och ska för första gången ta sånglektioner i höst, för att utvecklas.

Ögon i en plåthink:

Jag vet inte vilken låt du bör ta, men, öva in någon asavancerad grej ashårt så att du kan just den jättebra? Jag vet inte riktigt... Man vill ju säkra att man kommer in...

Ja, det är klokt. "Fantasy in D-minor" är väl hyffsat avancerad tycker jag, eller, den var svår att lära sig, speciellt med tanke på att jag enbart spelar på gehör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Oavsett hur bra man än är finns det folk som är bättre. [wink]
Men tror ändå du är en av de bättre pianospelarna på UM om man säger så. [crazy]

Tack så mycket, även om jag inte riktigt vet hur många på UM som sysslar med piano. [crazy]


   
SvaraCitera
Hando

coolgirl15:

Tack så mycket, även om jag inte riktigt vet hur många på UM som sysslar med piano.

Me neither my friend. Men jag tror du förstår vad jag menar. [smile]


   
SvaraCitera

du har talang, lycka till


   
SvaraCitera