Aviseringar
Rensa alla

Ouije bräda / anden i glaset


Ämnesstartare

Tror ni på detta?
Har ni gjort detta?

Varför säger nästan alla när man frågar "ska vi köra anden i glaset" så säger de jämt "nej är du dum eller!?"

Detta tyder ju på att nästan alla tror på detta eftersom de är så rädda.

Är nyfiken!


   
Citera
Ämnesetiketter

surething: Tror ni på detta?

Nej, har väldigt svårt att ta folk på allvar som tror på liknande. 


   
SvaraCitera

nej

nej


   
SvaraCitera

är anden som styr glaset


   
SvaraCitera

surething: Tror ni på detta?

Nej, inte det allra minsta.

surething: Har ni gjort detta?

Ja. När jag var barn, gjorde jag det kompisar.


   
SvaraCitera

Hände inget när vi gjorde det.

Anledningen till att man inte ska göra det är för att man kan fria onda andar och reta upp dem o massa fjant


   
SvaraCitera
Draug

surething: Tror ni på detta?
Har ni gjort detta?

Varför säger nästan alla när man frågar "ska vi köra anden i glaset" så säger de jämt "nej är du dum eller!?"

anden i glaset är inget vidare smart att syssla med, du kan öppna upp portaler och bjuda in riktiga otrevligheter om du har otur.
Gjorde detta för ett par år sen, glaset flög iväg av sig själv till andra sidan rummet :S vet inte riktigt vad jag ska tro om just denna händelse, har ingen förklaring till det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej. Har testat, men det krävs inte mycket för att inse att det är påhitt.


   
SvaraCitera

Har gjort det, tror på många vidskepliga saker men inte detta. Vet inte om det var min kompis som flyttade på glaset eller om det är värmen från ljuset eller något.. Haha är jag korkad nu?

Minns att vi blev livrädda (vi var typ tio och hemma ensamma) och trodde att djävulen skulle komma så vi letade fram en bibel någonstans och började läsa ur den Hjärta


   
SvaraCitera

Det är nog snarare så att dom flesta fattar att det är humbug och inte vill slösa sin tid på dumheter.


   
SvaraCitera

Dude, gör det inte, eller det vorre galet, kolla på youtube så du vet vad du ger dig in på


   
SvaraCitera