Aviseringar
Rensa alla

P eller F? Nej jag är inte P F [confused]


Ämnesstartare

här på ungdomar.se kan man själv bestämma om man ska vara F eller P. det är bra. för om du tillexempel är tansvestit och identifierar dig som en kvinna fast du är en man då är det bra att du kan ha ett F istället för P. eller om du är en lesbisk tjej som binder brösten (har sett på tv) och identifierar dig som en kile då är det bra at tdu kan kryssa P.

men om man varken identifierar sig som P eller f? ja var tex registrerad som P med Milton men F med NEMO. ni kan kalla mig 'den'? gilar inte när ni moderatorer använder 'hon' eller 'han' till mig. kalla mig 'den' ok?

det är väl d som är grejen lite med att man inte behöver visa könet på ungdomar.se? man identifierar sig kanske inte med en kuk eller fitta utan som en person med känslor.


   
Citera
Ämnesstartare

Det kanske är lättare för oss Mods att kalla en kille för kille och tjej för tjej. tycker inte det låter så schysst att kalla en person för "den"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

det är väl d som är grejen lite med att man inte behöver visa könet på ungdomar.se?

Är din användare (eller den användare du blev känd genom) kvinna så kommer folk kalla dig "hon" och är den man kommer de kalla dig "han", oavsett vilket till riktiga kön är, såvida vi inte råkar veta ditt riktiga kön.
Om du inte identifierar dig med vare sig F eller P så ta vilket av dem - kan väl inte spela så stor roll?
EDIT: Och on a side note: Transvestiter är inte folk med annorlunda könsidentitet, utan folk som trivs med och/eller tänder på att gå i det andra könets kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

kuk

DEN (HAHA skrev han, fan!) MENADE TRANSSEXUELLA! JAg håller med dig fullt ut NEMO! Kämpa för ditt icke-könsorgan och dina känslor!!1 är på din sida 103% alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Är din användare (eller den användare du blev känd genom) kvinna

först trodde folk att jag var en kille. men sedan lekte jag lite med värdet och skrev "skaparen bakom nemo är en kvinna" och då var han 100 % på att jag var en kvinna och spammade ut det överallt. mn sedan blev han fårig när han började tro att jag faktiskt är en kille. nu vägrar han gissa när jag ber honom. så egentligen blev jag känd som kille men tack vare värdet tror alla jag är en tjej. det tkr jag är orättvist jag är INGET fatta INGET [smile]

Stringburka:

kan väl inte spela så stor roll?

men jag vill ju inte att ni kallar mig han / hon

Stringburka:

Transvestiter är inte folk med annorlunda könsidentitet, utan folk som trivs med och/eller tänder på att gå i det andra könets kläder.

okej då lärde jag mig ngt nytt, , tack [smile]

tobias:

Det kanske är lättare för oss Mods att kalla en kille för kille och tjej för tjej. tycker inte det låter så schysst att kalla en person för "den"

det är väl inte lättare? jag ber ju om att bli kallad den.

ohYEA_:

DEN (HAHA skrev han, fan!) MENADE TRANSSEXUELLA! JAg håller med dig fullt ut NEMO! Kämpa för ditt icke-könsorgan och dina känslor!!1 är på din sida 103% alltid

tack, det känns jätte bra, men det är inte många som förstår mina känslor där ute i stora världen -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde kunna välja H som står för hen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tack, det känns jätte bra, men det är inte många som förstår mina känslor där ute i stora världen -_-

aså det är viktigt att vi står vid varandras sida och hjälper varandra! specelt när du inte blir förståd av alla modsen på denna sidan. det är väldigt ful stil av dem, du är inte bekväm i din organ därför måste du få bli en den när du säger det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Man borde kunna välja H som står för hen

nej men N/A hade varit bra

ohYEA_:

aså det är viktigt att vi står vid varandras sida och hjälper varandra!

ja det är tuffa tider. hade precis blivit upplåst när jag blev låst igen. nu har jag varit upplåst i 1 dag. hoppas det håller längre denna gången [crazy]

ohYEA_:

det är väldigt ful stil av dem, du är inte bekväm i din organ därför måste du få bli en den när du säger det!

JA, de bör respektera mig tkr jag, det är min åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ja det är tuffa tider. hade precis blivit upplåst när jag blev låst igen. nu har jag varit upplåst i 1 dag. hoppas det håller längre denna gången [crazy]

du måste demonstrera för dina rättigheter

NEMO:

JA, de bör respektera mig tkr jag, det är min åsikt

Jag tror nog vi alla kan hitta någon som håller med! Jag har minsann hittat en: mig själv! haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

du måste demonstrera för dina rättigheter

nä då blir jag nog låst, måste va snäll har lovat thunder det för annars had ejag varit låst till 2019 [crazy]

ohYEA_:

Jag tror nog vi alla kan hitta någon som håller med! Jag har minsann hittat en: mig själv! haha 😉

ja då är det VÅR åsikt så tat vi blir ett team med power, det tycker jag, NEMO , är häftigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ja då är det VÅR åsikt så tat vi blir ett team med power, det tycker jag, NEMO , är häftigt [crazy]

ursäkta men ja vill inte va me i en grupp som heter brara nemo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm borde finnas en för hemfroditer allt, det är dags att sluta diskriminera de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Mmm borde finnas en för hemfroditer allt, det är dags att sluta diskriminera de!

ja man kan faktiskt känna sig utanför, inte för att jag är d men d kan ju d

ohYEA_:

ursäkta men ja vill inte va me i en grupp som heter brara nemo

brara?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

brara?[confused]

BARA* URsÄKTA MIG DÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

BARA* URsÄKTA MIG DÅ

okej men den ska heta NEMO isåfall, vill skaffa en grupp på ungdomar.se eller emocore.se


   
SvaraCitera