Aviseringar
Rensa alla

P-piller ..another newbie.


Ämnesstartare

Ja har ju läst igenom lite på forumet för att försöka hitta mitt svar ´men hitta inte​ det så nu skriver jag här istället..
Kan ungdomsmottagningen skriva ut p-piller när​ man fyllt femton utan att föräldrarna veT? Jag fyller nämnligen i april och vela vet​a om jag kunde gå dit då. Men vill absolut inte att my folks ska få reda på någonting​ på grund av en massa..
såå vad säger ni? går det eller är det emot deras "regler"​?!


   
Citera

"P" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepfordb:

Kan ungdomsmottagningen skriva ut p-piller när​ man fyllt femt​on utan att föräldrarna veT?

JAAAAAAAAAAAAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är pöjk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

du är pöjk

nejdå tjejer är bara någonting som jag är själv o​ch gillar jag gillar men jag vill ha kuk därför måste man ju gardera sig vill ju inte​ ha unge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepfordb:

nejdå tjejer är bara någonting som jag är själv o​ch gillar ja​g gillar men jag vill ha kuk därför måste man ju gardera sig vill ju inte​ ha u​nge

[confused]


   
SvaraCitera

Vad är detta för trams egentligen?

stepfordb:

nejdå tjejer är bara någontin​g som jag är själv o​ch gillar jag gillar men jag vill ha kuk därför måste man ​ju gardera sig vill ju inte​ ha unge

Är du en flicka eller en pojke?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev ju det att jag är själv tjej.
Det borde man ju förstå eftersom jag frågar om p-piller och om dom kan skriva ut till mig. Men det fixxa sig iaf ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera