Aviseringar
Rensa alla

P-Piller, för vems skull äter ni dom?


Ämnesstartare

Hej jag undrar över en liten sak.
för vem äter ni p-pillrerna egentligen?
är det för eran egen skull eller killens och vems idé vare att skaffa dom och började du ta dom innan du ens hade ett förhållande?
för jag har kompisar som började äta piller, fast dom egentligen inte ville, utan dom gjorde de enbart för killen ville det.


   
Citera
Ämnesstartare

Hm. Började använda det som preventivmedel, men sedan är det också bra för att hålla koll på mensen och hormonerna. Så både och skulle man väl kunna säga![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

började du ta dom innan du ens hade ett förhållande?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köper bara kartorna för alla sockerpiller[blush][cute]


   
SvaraCitera

Jag ville själv börja äta p-piller. Ville inte bli gravid helt enkelt. [zzz]


   
SvaraCitera

började för ett förhållandes skull, sen tog det slut innan jag fick någon nytta av dem, ironiskt nog, så fortsatte jag ta dem för det var som en tävling, typ. me vs pills, de skulle inte få vinna, fast de vann till slut. [sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

För bådas skull antar jag, jobbigt att behöva använda kondom och ännu jobbigare att råka bli med barn.
Kan iförsig vara han som påpekat att p-piller är ett alternativ, men jag gör det knappast mot min vilja[zzz]
Skönt att få lite koll och kunna hoppa över blödandet också.
It's all good.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började äta p-piller långt innan jag hade något som ens kan liknas vid ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för min egen skull såklart, började för att jag hade riktigt jobbig mensvärk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffade p-stav eftersom vi behövde ett preventivmedel, och jag mår sjukt illa av kondomlukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade det först på grund av skyddets skull. Nu använder jag det eftersom det ger mindre mens, mindre finnar och mindre mensvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag köper bara kartorna för alla sockerpiller

Dold text: Som inte innehåller socker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Som inte innehåller socker.

waaaat, det här är typ 10:e gången någon ändrar på infon. Jag vill ha empiriska bevis och jag vill ha dem nu!


   
SvaraCitera

Harpyja:

Dold text:

Gör de ju visst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Gör de ju visst!

Min gumma på ungdomsmottagningen sa att de inte gjorde det.[tard]


   
SvaraCitera