Aviseringar
Rensa alla

p-piller fråga nr 2


Ämnesstartare

sant att man får större bröst av p-piller??
ja jag låter som en fjortis ,,men wanna know what people think in general:)


   
Citera
Ämnesetiketter

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken snygg avatar,e det du[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meow89:

större bröst av p-piller

Ja.
Det är en av biverkningarna.. har en kompis som gick från B-kupa till C efter några veckors pillerintag [smile]


   
SvaraCitera

meow89:

ja jag låter som en fjortis ,,men wanna know what people think in general:)

Way to state the obvious.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClaytoN:

Ja.

det är individuellt,mina har inte blivit d minsta större efter ett och ett halvt år nästan,kan svära på att dom blivit mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kan svära på att dom blivit mindre.

fail. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

olika från person till person, mina boobs brukar svälla upp och bli synligt större en vecka innan mensen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

olika från person till person, mina boobs brukar svälla upp och bli synligt större en vecka innan mensen

känner ien dedär,ibland fyller dom ut väldigt bra och ibland är dom..lite mindre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

känner ien dedär,ibland fyller dom ut väldigt bra och ibland är dom..lite mindre..

Det är ganska underhållande. För oftast trivs jag i min A-kupa, men det är ju allt trevligt med lite omväxling. Helt plötsligt så känner jag mig som kvinna![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Det är ganska underhållande. För oftast trivs jag i min A-kupa, men det är ju allt trevligt med lite omväxling. Helt plötsligt så känner jag mig som kvinna!

mja,fan va spänstiga och sjukt fasta dom blir om man äter ihop kartorna lite,vill med ha A-kupa,fin välformad a-kupa,inga pluffsiga fula B'n.man,I feel like a woman *shanaia twain*


   
SvaraCitera

Jag har fått det. Vätskesamlingar[crazy]. Likaså magen (p-piller mage) Buktar ut väldigt mycket[sad]


   
SvaraCitera

Jag har hört att p-piller kan stoppa utvecklingen utav brösten, att dom slutar växa etc. Stämmer de :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera