Aviseringar
Rensa alla

P-piller i smyg


Ämnesstartare

Jag vill ha barn men min tjej kanske ljuger och jag misstänker att hon äter p-piller i smyg. Finns det något sätt att ta reda på om ens flickvän äter p-piller eller använder något annat preventivmedel?


   
Citera

Ja, blir hon inte med barn så är hon antagligen oduglig eller käkar piller i smyg


   
SvaraCitera

Marcusson:

Jag vill ha barn

hon då?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hon då?

Tvivlar på att trådskaparen bryr sig om sin partners åsikter om han är seriös [smile]


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni?[rolleyes]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Tvivlar på att trådskaparen bryr sig om sin partners åsikter om han är seriös

om hon tar p-piller så vill hon ju antagligen inte ha barn och då tycker jag att hon kan tala om det för honom. kommunikation kallas det. heheee blir sur av sånthär >>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oduglig oavsett vad det beror på anser jag nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon inte vill ha barn, så vill hon inte. Det är hon som skall bära på ungen i nio månader.


   
SvaraCitera

hehe de hade varit värre om du inte ville barn o så sluta hon me p-piler i smyg hehehe tänk på de du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!


   
SvaraCitera

Marcusson:

Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!

xD


   
SvaraCitera

Marcusson:

Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!

du måste verkligen älska henne [shake]


   
SvaraCitera

du borde bli slagen på pungen.


   
SvaraCitera

Vad är ditt problem? Troll. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcusson:

Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!

Okeeeej....? Det låter som ett bra straff, verkligen -.- Väx upp ffs.


   
SvaraCitera