Aviseringar
Rensa alla

P-piller man får större brösta av ?


Ämnesstartare

Finns det nåt speciellt p piller man får större bröst utav ? [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag fick det av neovletta 28


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vet man inte (jag lägger till ett "tror jag" eftersom de flesta på UM brukar säga tvärt emot). Det jag har fått höra av min ungdomsmottagning så beror det på den som äter det.


   
SvaraCitera

SwingSwing:

jag fick det av neovletta 28

Samma här


   
SvaraCitera

Det är nog väldigt olika från person till person..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men flicka. Säg inte att du tänker knapra p-piller för att förstora vad som egentligen ska förminskas om nånting över huvud taget ska ändras?!


   
SvaraCitera

LYXIGT:

Finns det nåt speciellt p piller man får större bröst utav ? [cute]

Det beror helt på hur man är uppbyggd ifall pillren ger större bröst eller inte. Min kompis fick enorma bomber av neovletta men inte min andra kompis. Och vissa blir sötsugna och går upp i vikt av dem och andra inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har precis börjat med Yaz28 o dom ger mkt större bröst!!


   
SvaraCitera

ja äter neovletta 28, och har fått de [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv tyckte jag och min sambo att dom blev lite större när jag åt neovletta, men jag tror inte det går till så.
Tror snarare att man isf. går upp lite i vikt (vilket en del gör av p-piller) och då kan även brösten bli lite större utav viktökningen.
Men vem vet [crazy]

Hälsningar annae


   
SvaraCitera

hoppas du förstår att du du får större bröst får du det av din viktökning. Akta dig för att äta p piller bara för att du vill ha större bröst. Bristningar, humorsväningar och finnar får du på köpet! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LYXIGT:

Finns det nåt speciellt p piller man får större bröst utav ? [cute]

iprem är skit bra


   
SvaraCitera

Nevolotta 28!


   
SvaraCitera

[zzz]

Då får du ta B-piller

Dold text: Boobs-piller


   
SvaraCitera

Verkar som om alla här käkar nevoletta, äter själv Jasminell och det funkar det med[wink]


   
SvaraCitera