Aviseringar
Rensa alla

p-piller (mindre sexlust) frustrerad


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 16 bast.. har en tjej på 17. Vi har vart tillsammans nu i 4 månader.. hade sex med kondom första 1 1/2 månaderna... nästan 2.. senast 2 har hon börjat köra med p-piller. Väldigt smidigt och.. hon klagar inte på mer än lite illamående ibland. Det enda som är lite tråkigt att hon fått nedsatt sexlust. Vilket ibland sker. Hon tycker det är lite trist likaså tycker jag. Då det ofta blir att jag börjar smeka.. bitas.. kåta upp tills hon blir kåt nog. Känns inte ömsesidig alls ibland och som det blir en "tjänst" och det är inte så skoj :/. Kalla mig mes som ska vara glad att jag får fitta men vill jö faktiskt att min tjej nån gång bara ska glida över.. och tok knulla mig eller hålla på ... att vara den som drar första kortet. Finns det några tips.. vet inte vad jag söker men på hur man kan ändra på detta ?


   
Citera

be henne prova ett annat preventivmedel.
såsom
p-plåster
p-ring
annan p-pillersort
minipiller
alt. något annat[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

be henne prova ett annat preventivmedel.
såsom
p-plåster
p-ring
annan p-pillersort
minipiller
alt. något annat[smile]

Dessa påverkar inte humöret eller hormonerna och är säkra ? eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4nonym:

Dessa påverkar inte humöret eller hormonerna och är säkra ? eller ?

Såvitt jag har förstått är grejen med alla preventivmedel bortsett från kondom att de påverkar just hormonerna. Men jag vet inte. Jag har naturligt nog ingen större erfarenhet av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4nonym:

Dessa påverkar inte humöret eller hormonerna och är säkra ? eller ?

Jag har satt in p-stav och jag tycker det har gjort att jag har tappat min sexlust , hade p-piller innan och det tyckte jag va mycket bättre .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amazon91:

Jag har satt in p-stav och jag tycker det har gjort att jag har tappat min sexlust , hade p-piller innan och det tyckte jag va mycket bättre .

Det skulle fan funnits p-piller för killar. Och bieffekterna skulle vart för mycket skäggväxt xD Synd att tjejer alltid ska behöva lida : ( mjewhe... skulle vart hemskt att tappa sex lusten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4nonym:

Det skulle fan funnits p-piller för killar. Och bieffekterna skulle vart för mycket skäggväxt xD Synd att tjejer alltid ska behöva lida : ( mjewhe... skulle vart hemskt att tappa sex lusten.

Jo det skulle vara mycket bättre det , för å inte ha nån sexlust är inge kul. .


   
SvaraCitera

4nonym:

Dessa påverkar inte humöret eller hormonerna och är säkra ? eller ?

alla preventivmedel påverkar. Men det kan vara jätteolika från medel till medel. personligen spydde jag som en gris av p-piller men har inte haft några biverkningar av p-plåster. amn får prova sig fram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be henne sluta och börja med något nytt eller kör på kondom.
Jag åt minipiller förut vilket resulterade att jag knappt hade någon sexlust över huvudtaget.
Inte kul, så jag slutade.
Och nej, det är inte kul för någon av er om hon gör det "som en tjänst"
jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch va hemskt.

Hon kan inte må bra över att känna press på sig över att hon inte har någon sexlust. Vad du än gör, så tjata inte på henne ang sex, inte med ord, beröring med ingentng. För det är det absolut mest avtändande som snubbar kan göra.

Ni får använda kondom helt enkelt.
Eller så får ni förstöra erat förhållande igenom att hon tjänstegör igenom att ge dig hennes kropp, trotts att hon inte själv vill.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera