Aviseringar
Rensa alla

P-piller?


Ämnesstartare

Jag vill börja ta p-piller... Har dock ingen kille och har alltså inte sex. Men har läst att p-piller gör att mensen blir regelbunden och andra bra saker! Så frågan är om man kan ta p-piller utan att ha sex... Och sen hur jag ska berätta det för mamma!Tack på förhand:)


   
Citera
Ämnesetiketter

det känns som p-piller kan fucka med en rätt hårt. Men beror nog mycket på vad man tar. tycker du ska skita i sånt. Men sån har jag ingen aning om nått. Men lev lite mer spartanskt, piller och shit ://


   
SvaraCitera
Berit

Skit i hormoner så länge du kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det finns ju örtbaserade p-piller? Är det bättre?


   
SvaraCitera
Berit

Såvida du inte har jätte oregelbunden mens så känns det en aning onödigt


   
SvaraCitera
Berit

Det finns ju kådisar


   
SvaraCitera
b1son

Berit:
Det finns ju kådisar

funkra skit bra mot oregelbunden mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ha hyffsat regelbunden mens. Men denna månaden var det ca 15 dagar tidig... Den brukar va typ 2 dagar tidig men aldrig varit så många dagar tidig innan...Så om det fortsätter så borde det väl vara en bra anledning att skaffa p-piller?


   
SvaraCitera
b1son

slaktingvar:
Jag brukar ha hyffsat regelbunden mens. Men denna månaden var det ca 15 dagar tidig... Den brukar va typ 2 dagar tidig men aldrig varit så många dagar tidig innan...Så om det fortsätter så borde det väl vara en bra anledning att skaffa p-piller?

alltså sånt händer. med allra största sannolikhet rättar det till sig om du har haft regelbunden mens förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, känns lite lugnare nu men funderar på det med p-piller att tag till... Vet inte om jag får ta det för min mamma om jag inte har sex... (Är under 15)


   
SvaraCitera
Berit

b1son:

funkra skit bra mot oregelbunden mens

Hon sa aldrig att hon har det. Hon skrev att det kan hjälpa mot det mm och att hon inte har sex än
Så jo kådis funkar


   
SvaraCitera