Aviseringar
Rensa alla

P-plåster, funkar det och vad är ungefärlig kostnad?


Den Vise:

Därför funderar vi på just p-plåster, någon av er tjejer som använder det, och sitter dem bra?
Funderar även på hur mycket det kan kosta, hon fyller 19 om en månad.

Som nikotin plåster, tar du för många samtidigt så dör du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Skulle det ramla av någon gång så är det inte hela världen, då sätter man bara på ett nytt direkt. Har jag för mig. [party]

Okej, skönt att höra [smile] tack så jättemycket [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mig var det skit, fick sår under dom.. men hoppas det funkar för henne. har hon känslig hud så rekommenderar jag inte det, tar några månader sen kommer såren som gör svinont.. blöder osv, p-stav är med skit , har haft det med.. blödde 20 dagar i streck o fick mens så fort jag hade sex för man stöter ju då på slemhinnan där inne o pang. önskar jag kunde ha preventivmedel som p plåster igen, för älskade det verkligen men blev störd i huvudet av hormonerna med, bråkade md min pojkvän jämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p-ring hade jag nu sist, funkade jättebra men skavde , för mig iaf, tog ut den när vi skulle mysa , man får ha den ute i max 3 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

blev störd i huvudet av hormonerna med, bråkade md min pojkvän jämt

Detta är något vi är oroliga för, för hon är ganska psykiskt instabil pga svårigheter i livet + så blir hon helt galen under pms xd
Verkar som du har haft riktig otur med de flesta preventivmedel =/
Vad skulle du rekommendera mest ifall min flickvän skulle vara så känslig som du?
Ha det bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den Vise:

Vad skulle du rekommendera mest ifall min flickvän skulle vara så känslig som du?

Du ärligt talat vet jag inte.. ställer mig själv frågan det just nu, finns ju tunna kondomer .. men de förstör stämningen enligt mig.. men prova p-plåster eller p-ring. de har lägre doser av sånna hormoner som påverkar det.. detsamma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

men prova p-plåster eller p-ring. de har lägre doser av sånna hormoner som påverkar det

Okej, får bli så [y]


   
SvaraCitera