Aviseringar
Rensa alla

p-stavs problem!


Ämnesstartare

alla tjejer som använder sig av p-stav snälla ge mig lite hopp om att min mens inte kommer vara fuckt up hela tiden! jag har haft mens i över en månad och får snart spel! :((((


   
Citera
Ämnesetiketter

Hade mens i ett halvår när jag satte in min pstav, precis när jag tänkte ge upp försvann den och var borta i två och ett halvt år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Hade mens i ett halvår när jag satte in min pstav, precis när jag tänkte ge upp försvann den och var borta i två och ett halvt år.

ååååh dö va jobbigt! hur tusan orkade du med det? dock jävligt skönt efter ju


   
SvaraCitera

krigarprinsessan:

ååååh dö va jobbigt! hur tusan orkade du med det? dock jävligt skönt efter ju

Vetitusan, dagarna bara gick så att säga 🙁 jag blödde väldigt lite kan jag tillägga. Men de var trevligt att den försvann sen helt, det var jätteskönt att slippa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Vetitusan, dagarna bara gick så att säga 🙁 jag blödde väldigt lite kan jag tillägga. Men de var trevligt att den försvann sen helt, det var jätteskönt att slippa!

aa okej, för i början blödde jag också lite men nu är de mer. Det är sjukt drygt! Men hoppas de blir likadant för mig, att mensen försvinner haha skulle vara gudomligt!


   
SvaraCitera

Hejhej, nu är den här tråden jävligt gammal men eftersom jag själv funderar på p-stav så undrar jag bara hur det gick för dig, försvann blödningarna?


   
SvaraCitera