Aviseringar
Rensa alla

På egen hand [party]


Ämnesstartare

Fick nyss en tanke om att man eventuellt kan åka på en liten helg-resa till England eller något sånt - helt själv. Det vore ju ganska så läskigt, men det verkar som att det är enda utvägen om man vill åka iväg någonstans -.-

Någon som har erfarenhet av detta? [smile]
Var det roligt/tråkigt, utpekande/välkomnande osv.osv.osv.


   
Citera
Ämnesstartare

Var i Stockholm själv. Det var soft. Spännande lixom. Första gången i alla fall [zzz]


   
SvaraCitera

Ta inte tåg[no-no]


   
SvaraCitera

Ta med någon


   
SvaraCitera

åk! åkt själv. det var väldigt bra. lärde känna väldigt många som jag inte skulle kommit nära om jag haft vänner med mig. kolla couchsurfing.org och möt upp nån glad typ som kan visa dig runt lite i stan o ta en fika [y]


   
SvaraCitera
Vision

Låter jättekul! Jag har flugit själv till London två gånger men jag mötte mormor på flygplatsen så det räknas nog inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är värt det, och du borde visst åka med tåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ta med mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coachsurfing! Det är asbra, du kan träffa härliga människor och fixa någonstans att bo på samma gång. Är tydligen väldigt trevligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du kan ta med mig

Var vill du åka? 😀

Anarkandi:

coachsurfing!

Har kollat runt lite. Men kan man verkligen komma och bo hos någon ensam, eller skulle det inte kännas bättre om man tar med någon när det gäller just det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Var vill du åka? 😀

du vet vart jag ivll åka [wink], japan! men vi kanske får hitta ett billigare alternativ 🙂

Renesmee:

Har kollat runt lite. Men kan man verkligen komma och bo hos någon ensam, eller skulle det inte kännas bättre om man tar med någon när det gäller just det?

jadå, man kan åka själv. men visst så känner det säkert säkrare om man åker två :). skulle själv aldrig åkt till malmö ensam i någon annans bil.

men har för mig att varje användare där har en lista på andra användare som har varit hos denna. så man kan kanske genom det känna sig lite tryggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera