Aviseringar
Rensa alla

På Spåret!


Ämnesstartare

vuxen humor haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder: Nu är det Fredrik Lindström och Kristian Luuk som håller i det. Tycker det är mycket mer avslappnad/flummig stämning i studion 🙂

hm, visserligen tycker jag inte om lindström men Luuk är ju najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: hm, visserligen tycker jag inte om lindström men Luuk är ju najs

Intressant, det brukar vara tvärtom, att folk klagar på Luuk men tycker Lindström är rolig (när han inte spårar ur totalt) 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

vilka var medlemmar på din tid? kanske var det min också!

Haha, andras användarnamn minns jag ännu mindre än mina egna 😀 Sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder:

Intressant, det brukar vara tvärtom, att folk klagar på Luuk men tycker Lindström är rolig (när han inte spårar ur totalt) 🙂

kan tänka mig att folk gillar honom, de kan få känna sig låtsasintellektuella (hade tänkt säga quasi- först men fuck that word!) och "kultiverade". Han är en pajas, och irriterande därtill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luuk dock är en down-to-earth kind of guy med en bangin' wife, I like him (and her).


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Jaaaa, så fort jag har tid iallafall.


   
SvaraCitera

vackervedder: Ja, det äger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder: Ja, det äger!

Jag har ju ett nästan sjukligt intresse för alla tävlingsprogram inkl alla dokusåpor (där de tävlar och röstar ut varandra) så självklart är även PÅ SPÅRET en given höjdare. Ligger nog på Top 3 tillsammans med Robinson. Fast PÅ SPÅRET tar nog hem vinnarplatsen... tror jag?


   
SvaraCitera

Nej, ser inte på TV.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, tittar inte på svt.


   
SvaraCitera
duden

Nej, det va nog flera år sedan sist


   
SvaraCitera

Kul avsnitt idag med roliga frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten: Jag har ju ett nästan sjukligt intresse för alla tävlingsprogram inkl alla dokusåpor (där de tävlar och röstar ut varandra) så självklart är även PÅ SPÅRET en given höjdare. Ligger nog på Top 3 tillsammans med Robinson. Fast PÅ SPÅRET tar nog hem vinnarplatsen... tror jag?

Det låter bra tycker jag 🙂 Såg du i fredags? Tycker Jesper och Elisabeth är så härliga!


   
SvaraCitera
Smilen

vackervedder: Nej, det är för pensionärer


   
SvaraCitera