Aviseringar
Rensa alla

På spåret 16/17


så skönt förresten att sigge och malou floppade 


   
SvaraCitera

hoppas lite på erik niva med 


   
SvaraCitera

qazedctgb:
så skönt förresten att sigge och malou floppade 

Tare lugnt fan


   
SvaraCitera

Fast han gick ju inte direkt igenom tvrutan.. Sigge...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorgon tävla Kakan Hermansson. Vad tycker ni om henne?


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Tare lugnt fan

finns få personer som jag ogillar med i mediasvängen än sigge eklund 


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Imorgon tävla Kakan Hermansson. Vad tycker ni om henne?

jag tycker inte hon borde gjort audireklam från början 


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag tycker inte hon borde gjort audireklam från början 

vrf


   
SvaraCitera

Det var en fin ursäkt hon skrev. Tänkte direkt att hon inte författat den själv, vilket ju inte var speciellt smickrande för henne. Men man undrar ju om hon är ledsen för att hon förlorade jobb eller om hon verkligen ångrade sig. Dock är det ju helt vansinnigt att hon får utstå hot om sexuella övergrepp pga det. Det hade ju knappast hänt i samma högra grad om hon vore man. Eller alls. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Det var en fin ursäkt hon skrev. Tänkte direkt att hon inte författat den själv, vilket ju inte var speciellt smickrande för henne. Men man undrar ju om hon är ledsen för att hon förlorade jobb eller om hon verkligen ångrade sig. Dock är det ju helt vansinnigt att hon får utstå hot om sexuella övergrepp pga det. Det hade ju knappast hänt i samma högra grad om hon vore man. Eller alls. 

Hon var ju fullt vuxen och utvecklad mentalt när hon skrev det. Hon har dessutom fått extremt mycket kritik genom åren för hennes polishetsande när hon arbetet på Public Service utan att be om ursäkt. Hon har dessutom i närtid skrivit ytterst obehagliga och hatiska tweets om andra saker som inte har tagit avstånd från. 

Så ja, att hon precis efter att ha blivit av med ett stort reklamkontrakt PLÖTSLIGT vill be om ursäkt till poliser men samtidigt inte tar avstånd från något annat, får mig tveka "lite" om hennes ursäkt verkligen är genuin...

Att sedan Public Service gladeligen tar in henne i olika sammanhang säger så mycket om deras politiska agenda.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

vrf

känns inte så vänster att göra reklam 😛 


   
SvaraCitera
Yaren

Helt underbart! 

Men gillar inte han sigge 🙁 


   
SvaraCitera

qazedctgb:

känns inte så vänster att göra reklam 😛 

nej det är sant but moma's gotta pay her bills


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

nej det är sant but moma's gotta pay her bills

Det finns då andra jobb än att vara ansiktet utåt i reklam 


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Det finns då andra jobb än att vara ansiktet utåt i reklam 

Det finns väl många vänstermänniskor som säljer sig sådär. Bara för att man är emot det kapitalistiska samhället (vet dock inte om hon är det, hon annonserar ju flitigt om all dyr och djurtestad hudvård hon använder) så betyder det ju inte att man inte måste rätta sig i samhällsstyret som alla andra. Speciellt när den enda utbildning man har är att göra lerkrukor eller vad det nu är. 


   
SvaraCitera