Aviseringar
Rensa alla

PÅ SPÅRET 2013-14


tycker Kristian Luuk är dryg.


   
SvaraCitera
Draug

läste att dom hade svårt att hitta personer som vill ställa upp i programmet.  Förståeligt har aldrig vart lockad att titta ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ah fint det kan behövas. Hur fan kom det sig att du undlät att berätta att självaste Jan Guilllou den eminente i år är med? Detta blev precis allvar för mig, Forza Jan!

Jan är ju "veteran" i dessa sammanhang. Visst blir man lite "strucked" utav hans retorik och intellekt. Men en lite rolig anekdot är att han tydligen hade sågat Filip och Fredrik, att de bara "visste saker om USA" också förlorade han mot dem.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Tyvärr så hoppade Filip och Fredrik av p.g.a. Filips blivande faderskap

Ledsen


   
SvaraCitera

Du har glömt Jesper Rönndahl och Elisabet Höglund!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Du har glömt Jesper Rönndahl och Elisabet Höglund!

Åh, Rönndahl!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Åh, Rönndahl!

Eller hur!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jan är ju "veteran" i dessa sammanhang. Visst blir man lite "strucked" utav hans retorik och intellekt. Men en lite rolig anekdot är att han tydligen hade sågat Filip och Fredrik, att de bara "visste saker om USA" också förlorade han mot dem.

Jan kommer att sparka röv, punkt slut.


   
SvaraCitera

Guilllou, Det går inte att gilla någon annan av deltagarna mer.


   
SvaraCitera

Sådär va..


   
SvaraCitera

Får lust att se den där Jan Guilloudokumentären igen och slå mig till ro i fåtöljen. Gör nog så.


   
SvaraCitera

Varsågod gott folk


   
SvaraCitera

Jan som sitter och mysskrattar åt sin egen briljans 
Hjärta


   
SvaraCitera

Gillade när jag var lit1, pga satt med joystick framför TVin och lotsades att jag körde tåget.. Rodnar


   
SvaraCitera
Yaren

Jag älskar på spåret! Så. Himla. Taggad!!!! 

Speciellt när det kommer mellanstadiehistoria som bara jag kommer ihåg att vi lärt oss, hårdrocksfrågor (de åkte väl till Sölvesborg nån gång?) och andra bara allmänna geografifrågor. 

Love it. 


   
SvaraCitera