Aviseringar
Rensa alla

på trappan upp till mitt rum ligger en fluga upp och ner och surrar och kan inte komma loss


Ämnesstartare

och jag måste skotta snart tror jag för jag har lovat min far att jag ska göra det.... vad ska jag göra härnäst för att klara spelet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Rädda flugan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Rädda flugan

är det tänkt att det ska hända nåt annat om jag gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med hjälp av mitt pekfinger puttade jag nu tillrätta flugan... ingen ny möjlighet öppnades för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skulle ha slängt ut flugan i snön så att den frös ihjäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Du skulle ha slängt ut flugan i snön så att den frös ihjäl.

jag har inte valt den onda vägen i spelet så... vill vara god och hjälpsam, precis som på riktigt... men det ska erkännas att det kändes meningslöst att putta flugan tillrätta för ingen ny möjlighet öppnades för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

men det ska erkännas att det kändes meningslöst att putta flugan tillrätta för ingen ny möjlighet öppnades för mig

Den har bara inte uppenbarat sig för dig ännu. Ha tålamod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

jag har inte valt den onda vägen i spelet så... vill vara god och hjälpsam, precis som på riktigt... men det ska erkännas att det kändes meningslöst att putta flugan tillrätta för ingen ny möjlighet öppnades för mig

Det hade varit en god gärning ju. Du hade bidragit till att det är en fluga mindre i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På med vantar. Ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Det hade varit en god gärning ju. Du hade bidragit till att det är en fluga mindre i sommar.

Det är helt sant. Jävla flugor, det är ju jävligt irriterande och lever inte särskilt länge ändå, kunde lika gärna tagit död på'na!

ingeny:

På med vantar. Ut.

ok ska snart göra det, har ändå inget bättre för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Det är helt sant. Jävla flugor, det är ju jävligt irriterande och lever inte särskilt länge ändå, kunde lika gärna tagit död på'na!

Precis, flyger in i örat på en när man ligger och sover osv. Tycker alla flugor förtjänar att dö en lång och plågsam död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta tills det kommer mer snö


   
SvaraCitera

Hovnarren:

med hjälp av mitt pekfinger puttade jag nu tillrätta flugan... ingen ny möjlighet öppnades för mig

Men fan vad har du gjort!? Du skulle ha skottat först och sen puttat den till rätta, nu måste du fan ladda eller börja om helt. Hatar såna här spel där man bara kan fastna helt [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Du skulle ha skottat först och sen puttat den till rätta, nu måste du fan ladda eller börja om helt. Hatar såna här spel där man bara kan fastna helt [mad]

fan också.... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar när ni spelar spel som verkar intressanta och så kan inte jag spela.

IT BREAKS MY HEART


   
SvaraCitera