Aviseringar
Rensa alla

Packa upp ett nerladdat spel. BRÅDSKANDE, HJÄLP MIG!


Ämnesstartare

Snälla hjälp mig alla data kunniga där ute. Har laddat ner Hitta nemo spelet till min lilla syrra som fyller år imorgon. Men när jag ska starta spelet står det att en disk måste insättas. Jag har extraherat (?) några filer till spelmappen som det står att jag ska göra men det funkar inte. använde då POWERiso. Testade senare med deamon tools men då jag skulle öppna DAA filen står det "fel i kommandoraden" SNÄLLA HJÄLP MIG, DET ÄR AKUT!

här är instruktionerna som följde med nedladdningen

Burn the DAA file with Nero or PowerISo (or similar) program

Install the game to your hard drive

Extract the included exe file "NEMOADV.EXE" into your Finding Nemo directory (overwriting existing file).

You can now play without a CD.

HELP ME


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har misslyckats med cracke.

Milandi:

Extract the included exe file "NEMOADV.EXE" into your Finding Nemo directory (overwriting existing file).

Detta är där du troligen misslyckats.

Finn den filen i installationsmappen och ersätt med den du du fått med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Detta är där du troligen misslyckats.

Finn den filen i installationsmappen och ersätt med den du du fått med

Vilken installations mapp. Den som skapades då jag installerade spelet, eller någon annan.
Om det är den som skapades då jag installerade spelet har jag redan testat att "extrahera" nemoadv.exe dit... Det står att filen har blivit ersats men då jag startar spelet står det fortfarande att disken måste sättas in...


   
SvaraCitera

Milandi:

Men när jag ska starta spelet står det att en disk måste insättas.

Försök med ett annat crack!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Milandi:

Om det är den som skapades då jag installerade spelet har jag redan testat att "extrahera" nemoadv.exe dit...

Prova att
"extrahera" Till skrivbordet istället.. Och sedan kopiera det där ifrån in i samma mapp. [y]

Annars får du prova ett annat crack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur hittar jag ett annat crack då?

Asså förlåt men jag är alldeles ny på att ladda ner spel 😛


   
SvaraCitera

det är mot ums policy att prata om sånt här...


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera