Aviseringar
Rensa alla

päron päron päron


Ämnesstartare

Det här har jag tänkt på lite.

Det var en på tåget för några veckor sedan som åt ett päron, och han åt HELA päronet. SKRUTTEN OCKSÅ! VA? VARFÖR? Och på typ 10 sekunder, jag kunde inte sluta kolla, ehe. Men grejen var, tror jag, varför säger folk att päron inte har någon skrutt? Det har dom juuuuuuu.

Blir så trött ibland alltså.


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske har en "thing" för päron. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jo, jag vet inte. Har börjat göra det nu också faktiskt, bara för att vara märkvärdig. Vågar inte vara för märkvärdig lixom [confused]

Men det är olika, också [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Ja, jo, jag vet inte. Har börjat göra det nu också faktiskt, bara för att vara märkvärdig. Vågar inte vara för märkvärdig lixom [confused]

Men är det inte äckligt? Kärnor och grejer? Vavava?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra att du får ventilera det här [smile]


   
SvaraCitera

Va? Alltså, det går ju utmärkt att äta hela. Möjligt att vissa har kärnor, men jag har inte stött på det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

Men är det inte äckligt? Kärnor och grejer? Vavava?

Jo, i vissa sorter, men du vet i den mer mjöliga sorten är det inga problem [cool] Men sånt här gör jag ju bara när folk ser, inte fan sitter jag hemma och äter upp hela päronet [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

bra att du får ventilera det här [smile]

Mhm, kände att jag behövde det.
Min kväll blev lite lite bättre nu när jag fått dela det med folk.

Dead Art:

Jo, i vissa sorter, men du vet i den mer mjöliga sorten är det inga problem [cool] Men sånt här gör jag ju bara när folk ser, inte fan sitter jag hemma och äter upp hela päronet [tard]

Men mjöliga päron är ju äckliga, varför äter man dom överhuvudtaget?
Ocheeeehhh, hur coolt är det egentligen liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAtar att äta hela päron.


   
SvaraCitera

Haahaha[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

HAtar att äta hela päron.

Gör inte det då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men den är väl så liten, inte så farligt att äta den. Jag brukar äta så mycket att det är typ 2 cm kvar.. Pallar man inte kasta det så äter man väl det också. Det kan dock vara gott att gnaga på 😀 det är sötare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serenity:

Men den är väl så liten, inte så farligt att äta den. Jag brukar äta så mycket att det är typ 2 cm kvar.. Pallar man inte kasta det så äter man väl det också. Det kan dock vara gott att gnaga på 😀 det är sötare.

Men det är ju hårt och äckligt, och trådigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

Gör inte det då [smile]

Hatar även när folk kommenterar "men du har ju massor kvar av äpplet/päronet/whatever att äta" när man når runt kärnorna. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

Men det är ju hårt och äckligt, och trådigt.

Du behöver inte tugga sönder skiten :p Svälj bara [wink]


   
SvaraCitera