Aviseringar
Rensa alla

päron. . .


"Mamma, du förstör mitt liv. Jag tycker inte om det och jag tycker inte om dig. Vänligen avlägsna dig."


   
SvaraCitera

fjeak:

OJ. Finns det något mer störande än personer som tycker att de själva är så hiiimla vuxna att de kallar de som är något år yngre saker som t.ex. lillpysen?

Nej ser mig inte själv vuxen. Dock lite mer mogen än att vilja få tyst på mina föräldrar. Lite mer mogen än att se ett bråk som en tävling "vem sårar mest så den andra personen bara står tyst?" Kändes bara som om hon hade grymt mycket att lära

fjeak:

Du är inte 18 och därför inte ens själv myndig.

Bara för att man är myndig så betyder inte det för att man kan det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Bara för att man är myndig så betyder inte det för att man kan det mesta.

Nu pratade jag inte överhuvudtaget om hur mogen du är, du kan mycket väl vara mogen som en 27 åring. Allt jag menade var att det inte är så smart att kalla någon i ens egen åldersgrupp, D.v.s. tonåren, lillpysen.


   
SvaraCitera

eda sättet att tysta någon= att döda dem
detta kan göras på många sätt tex

piller
pendeltåg
rep
pistoler
mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger bara en sak... säg att du ska till gynekologen så blir det inga följdfrågor[bigsmile]

funkar på gympalärare iallafall om du vill slippa gympan[y]


   
SvaraCitera

fjeak:

Nu pratade jag inte överhuvudtaget om hur mogen du är, du kan mycket väl vara mogen som en 27 åring. Allt jag menade var att det inte är så smart att kalla någon i ens egen åldersgrupp, D.v.s. tonåren, lillpysen.

jag anser inte att 14 och 17 ens ligger nära. Just för att det är i tonåren så förändras man grymt.. Men okej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fighter vinner jag alltid. Så skrika är bäst! HÅLL KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTEN
e ett bra skrik också

hahha, smart där 🙂 (Y) tack för seriöst svar förresten ! 🙂


   
SvaraCitera