Aviseringar
Rensa alla

PAKETLEKEN på UM-träffen i Sthlm 23/8 - Deltagarlista & instruktioner


Ämnesstartare

Hej allihopa! Hjärta

Det talades lite om att vi skulle köra Paketleken på träffen i Stockholm den 23/8 och eftersom den - tro det eller ej - faktiskt börjar närma sig, känns det som att det börjar bli dags att planera denna aktivitet. Vi har inte kommit fram till några gemensamma regler ännu men jag kommer med ett förslag här som ni sedan får diskutera vidare om ni känner att det är fullständigt orimligt.

INSTRUKTIONER:
Varje deltagare tar med sig varsitt paket (obs: inslaget) som kostar mellan 20-50 kr. Det ska inte vara något levande, inte heller större än vad som går att ta med sig till/från träffen obehindrat, och ska inte vara någonting som kan skada personen som tar emot paketet. Väl på träffen kommer vi, genom att låta tärningarnas slump avgöra, att dela ut paket till varandra. Alla som tagit med sig ett paket och deltagit i leken kommer därmed att få ett nytt och alldeles eget paket från någon av dem andra deltagarna! Party Visst låter det skoj? 

Ni som vill delta i paketleken skriver upp er i följande lista:

VI DELTAR I PAKETLEKEN 23/8: 
Loquor/Snor
Buddah


   
Citera
Ämnesstartare

vågar inte va med, vill inte ha nåt konstigt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vågar inte va med, vill inte ha nåt konstigt Rodnar

Vad definierar du som konstigt? Vi kan ju ändra reglerna om det är något särskilt du absolut inte vill ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

Vad definierar du som konstigt? Vi kan ju ändra reglerna om det är något särskilt du absolut inte vill ha!

vill inte förstöra för er andra så nä, låt reglerna vara fria. 

ngt konsigt hade varit typppppp ngt jag intr har användning för, typ trosor lr ngt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du kan planera ut innan vem man ska ge till. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vill inte förstöra för er andra så nä, låt reglerna vara fria. 

ngt konsigt hade varit typppppp ngt jag intr har användning för, typ trosor lr ngt 

Vi kan lägga till: "tänk på att alla deltagare ska kunna använda paketet" om du vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito: Tycker du kan planera ut innan vem man ska ge till. 🙂

Nej, då är det ju inte lika spännande! Att lotta är ju halva grejen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

Vi kan lägga till: "tänk på att alla deltagare ska kunna använda paketet" om du vill?

kan tänka mig att detta förstör det roliga för många 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lottas det innan eller på plats? aka är det möjligt för impulsare att delta heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
lottas det innan eller på plats? aka är det möjligt för impulsare att delta heh.

På plats, så ja - det är möjligt att impulsdelta men vore trevligare om jag hade en fullständig lista så att jag kan skriva ihop lotterna innan träffen. Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

På plats, så ja - det är möjligt att impulsdelta men vore trevligare om jag hade en fullständig lista så att jag kan skriva ihop lotterna innan träffen. Icke!

haha får ta med mig en egen lott då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha får ta med mig en egen lott då

Jaaa! Icke!


   
SvaraCitera
penja

Tycker detta låter intressant! vill nog vara med. nog. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menåå, vad är det som är så läskigt hörni? Det är bara kul! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: Varje deltagare tar med sig varsitt paket (obs: inslaget) som kostar mellan 20-50 kr. Det ska inte vara något levande, inte heller större än vad som går att ta med sig till/från träffen obehindrat, och ska inte vara någonting som kan skada personen som tar emot paketet

Ska ta med en livsfarlig gigantisk groda som kostar 60kr.

Fuck the system! Cool


   
SvaraCitera