Aviseringar
Rensa alla

Påkommen med droger


Ämnesstartare

Satt och diskutera med min bästa kompis över skype vad vi skulle ta och beställa, men så hade hans farsa stått och tjuvlyssnat utanför dörren (idioten hade på högtalare). Han har kontaktat mina föräldrar, och jag lär få ett helvete om jag inte lyckas ta mig ur det här. Han farsa ringde även upp mig och var flyförbannad. 

Har tidigare haft misstankar på mig, men de har jag lyckats klara mig från precis. 

Vad ska jag säga? Några tips? 


   
Citera
reben

att du inte ska göra d igen. håll d sen


   
SvaraCitera

Visa att du skäms och säg att du inte ska göra om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det inget troligt som man kan säga för att ta sig ur det? MIn kompis har tydligen blivit utkastad från hemmet, och det lär bli ett helvete för mig. Någon bra bortförklaring? Kan inte erkänna för då kan dem koppla det till tidigare händelser! 


   
SvaraCitera

det beror på hur ärlig du vill vara, dvs hur mycket du respekterar människorna som satt dig till världen.

själv sade jag: nej, jag tänker inte sluta.


   
SvaraCitera
Exner

Förklara att  det är deras fel, så att de känner sig för skamsna för att ta upp det igen.
Alt: var ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Förklara att  det är deras fel, så att de känner sig för skamsna för att ta upp det igen.
Alt: var ärlig.

Hur kan jag vända på det så? Tips?
Drogerna det gäller f.ö. var rc- droger (ej ännu narkotikaklassade).
Någon som råkat ut för något liknande? 


   
SvaraCitera

Lagt upp liknande tråd på Flashback nyligen?


   
SvaraCitera
Exner

Daggmask: Hur kan jag vända på det så? Tips?

Hade en lätt naiv förhoppning om att du inte skulle nappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dags att ge upp, hans pappa har lyckats läsa hans sms nu. 

Tack och hej. 


   
SvaraCitera

integritetskränkning är lätt värre än RC's

stå på dig/er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
integritetskränkning är lätt värre än RC's

stå på dig/er

Det har du en poäng i, tack. 


   
SvaraCitera

Känns ju inte alls som att ni behöver droger haha. Dock är det väl din kompis fel, det är han som har boffat lite mycket lim/färg/randomhårprodukter genom åren, inte den mest vässade kniven i lådan.


   
SvaraCitera

du får ett enkelt lägga av och ta smällen, jäkligt dumt att börja med droger till att börja med 


   
SvaraCitera

Läste: "påkommen med neger".


   
SvaraCitera