Forumet - pallar inte

pallar inte

7547 0 21
Känner mig helt värdelös och trasig.. vill bort från världen.. beter mig som ett svin mot min kille. fml. 
Vet inte hur jag ska göra. går till kuratorn i skolan, men det funkar ju inte ens. Kan inte kontrollera mina känslor alls. hjälp.. ge mig tips.. hatar att må såhär..vill inte ens leva mig.. får självskade tankar hela tiden.. ångest attacker, mm .. Hjälp..

Spana också in:

Hyfs: Jag försöker lära henne att man kanske borde veta vad fml betyder och vid vilka tillfällen det är lämpligt att använda dom.
oki men det är ganska irrelevant och har inget med ts att göra egentligen + att du hakar dig på det här lilla innebär ju bara att du utesluter ts verkliga problem vilket inte var vad det egentliga syftet med tråden var. du förminskar bara hennes problem. hennes situation verkar allvarlig och huruvida ts var seriös eller ej är inte så viktigt för huvudsaken är att du bör utgå från att ts är seriös

ditt inlägg kmr hjälpa ts 0%

Attitydinkontinent:
oki men det är ganska irrelevant och har inget med ts att göra egentligen + att du hakar dig på det här lilla innebär ju bara att du utesluter ts verkliga problem vilket inte var vad det egentliga syftet med tråden var. du förminskar bara hennes problem. hennes situation verkar allvarlig och huruvida ts var seriös eller ej är inte så viktigt för huvudsaken är att du bör utgå från att ts är seriös

ditt inlägg kmr hjälpa ts 0%
Okej men om någon skriver: min mormor dog, Lol. 
Hade det inte varit lite skumt.