Aviseringar
Rensa alla

Pallar inte med praktiken imorgon


RadioAktivMakaron:

Varje gång jag borrat har jag inte kunnat prata på ett bra tag utan att dregla/låta som något djur. Blir galet trött med, och kan inte ÄTA på flera timmer!?

[shake]
har aldrig hänt mig, och då har jag ändå borrat mycket [crazy] men jag kanske börjar bli resistent mot bedövningen, det skulle va coolt (och dåligt) [cool]

men om det blir så för dig kan du ju säga det med gott samvete t.o.m. så shoot


   
SvaraCitera

passaro:

"Å nej, jag jobbar en dag i veckan och det är alldeles för jobbigt, jag sitter nämligen på mitt feta arsle och knackar kod".

[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

"Å nej, jag jobbar en dag i veckan och det är alldeles för jobbigt, jag sitter nämligen på mitt feta arsle och knackar kod".

"Åh nej, jag jobbar en dag i veckan och det är alldeles för jobbigt, jag sitter nämligen och läser samma magento dokumentation varje måndag utan få ut ett skit av det."

Sure, en dag i veckan är inte särskilt mycket, men du vet ju heller inte hur det är på arbetsplatsen. Det går inte att jobba när man inte trivs, eller inte har kunskapen som behövs för att utföra sitt jobb.

Jonnybravo91:

Att du är sjuk är bra anledning nog. Arbetsgivaren kommer inte bry sig mer detaljerat. Och gör denne det, finns det inget som säger att du måste svara på det.

Hmm, kanske.

Jonnybravo91:

Finns de som inte ens får den praktikplatsen.

Det är för att dom skiter totalt i att söka, eller söker på ett ställe och blir nekade. Man får la fan anstränga sig lite när man väl gör söker, right? Jag skickade mitt CV till ca 7-8 IT-företag i mitt område (det var alla jag hittade), ETT av företagen nappade. Hade inte det företaget nappat hade jag sökt inom ett annat område direkt. Det går att få tag på.

Jonnybravo91:

Små lögner är bra mycket mer trovärdiga än stora.

I see where you're going. Säger nog bara att jag är sjuk. 🙂

enhimmelskdrog:

har aldrig hänt mig, och då har jag ändå borrat mycket men jag kanske börjar bli resistent mot bedövningen, det skulle va coolt (och dåligt)

Haha, det vore mindre skoj! Det var iofs ett bra tag sedan nu, men jag minns att det iaf tog 4-5 timmar innan jag kunde prata normalt.

Ska fundera lite på d.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Det går att få tag på.

You know so little.

RadioAktivMakaron:

I see where you're going. Säger nog bara att jag är sjuk. 🙂

Do that!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Email sent!

:

Hej Namn!

Jag kan tyvärr inte komma imorgon då jag inte mår särskilt bra. Jag kommer fortsätta jobba på som vanligt hemifrån imorgon.

Mvh,
Mittnamn[/qoute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

You know so little.

Får väl se, ska söka jobb inom snar framtid! Står fast vid att det går att få jobb, så länge man VERKLIGEN försöker och inte bara "hej får jag jobb? ok,hejdå *sova*".


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Får väl se, ska söka jobb inom snar framtid! Står fast vid att det går att få jobb, så länge man VERKLIGEN försöker och inte bara "hej får jag jobb? ok,hejdå *sova*".

Jobb växer inte på träd m8 och arbetsgivare anställer inte för att vara snälla. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jobb växer inte på träd m8 och arbetsgivare anställer inte för att vara snälla.

Givetvis inte, men det finns alltid NÅGON som behöver anställa, right? [smile]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Givetvis inte, men det finns alltid NÅGON som behöver anställa, right? [smile]

Inte alltid dude. Inte alltid. Hade det alltid funnits någon, hade man inte behövt anstränga sig. [no-no]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Har haft praktik varje måndag

Pallar inte med våran praktikant. 5 fucking veckor till ska han vara här[cry]

Nej ok. det där var inte allvarligt menat. Han ska vara här 5 veckor till men på sin första vecka har han gjort rätt stora framsteg. Får se hur dom 5 återstående veckorna blir för honom ^^

Fast o klaga över praktik en gång i veckan, när vi har en här som har det varje dag i 6 veckor... känns lite... kleniskt (obs! nytt ord!)...


   
SvaraCitera