Aviseringar
Rensa alla

PANGG


Ämnesstartare

Det hördes just en knall utanför
nu är jag rädd att någon skjutits
och hunden måste gå en bajsrunda. alltså en längre
[sad][sad][sad][sad]

jag ville dela med mig

JAG VILL INTE BO HÄR MER [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

USCH, STACKARE
BLIR OCKSÅ TOKRÄDD OM JAG HÖR SÅNT. HAR DOCK INGEN HUND SOM KAN BLI BAJSNÖDIG. SÅ DET ÄR VÄRRE FÖR DIG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poff
kanske va en raket, det är ju studenttider osv fok kanske skjuter raketer dåå eller äscch jag vet inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA MYCKET VÄRRE
HAN MÅSTE JU BAJSA
[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, men bosätter man sig i den svarta delen av byn så får man ändå skylla sig själv. som sming brukar säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

kanske va en raket, det är ju studenttider osv fok kanske skjuter raketer dåå eller äscch jag vet inte

nä raketer låter annorlunda!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja, men bosätter man sig i den svarta delen av byn så får man ändå skylla sig själv. som sming brukar säga.

sming skulle älska det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

sming skulle älska det här

å andra sidan så blir det uppenbart att du bor på den vita sidan av byn, annars hade du hört skillnaden mellan skjutvapen och andra smällar vid det här laget, utan att behöva fundera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det var nån som sköt en hipster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

å andra sidan så blir det uppenbart att du bor på den vita sidan av byn, annars hade du hört skillnaden mellan skjutvapen och andra smällar vid det här laget, utan att behöva fundera.

😀

Rödingajäveln:

Hoppas det var nån som sköt en hipster.

hörru jag hörde att du kallade någon för hipster när vi sågs och jag tror inte du vill att den blir skjuten som du kallade så!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

hörru jag hörde att du kallade någon för hipster när vi sågs och jag tror inte du vill att den blir skjuten som du kallade så!!!

Va? Gjorde jag? Fan vad taskigt. Är ju en grov förolämpning att kalla nån. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Va? Gjorde jag? Fan vad taskigt. Är ju en grov förolämpning att kalla nån.

aa det gjorde du!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

😀

jag vet hur det där funkar, jag har läst om negrar på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag vet hur det där funkar, jag har läst om negrar på internet.

Deras testosteronnivå gör att de våldtar alla svenska tjejer med kjol. det kan även bero på att alla har burka i deras länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Deras testosteronnivå gör att de våldtar alla svenska tjejer med kjol. det kan även bero på att alla har burka i deras länder.

precis. testosteron, det svarta hormonet.


   
SvaraCitera