Aviseringar
Rensa alla

Panik, hjälp!?


Ämnesstartare

Vad ska man göra när man har ren och skär panik/oro i kroppen, som inte har med stress eller något sådant att göra?
Behöver något som lugnar mig, foooort! Trampar omkring som en osalig ande just nu!
Hjääääälp [cry]


   
Citera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, tack du... Värsta räddaren i nöden.


   
SvaraCitera

Låter lite som en panikattack. Försök att andas lugnt och ta det lugnt bara, så borde det gå över. Har haft det själv, och om det är en panikattack så brukar det bli bättre när man vet att det faktiskt går över och att det blir bra efter en stund.


   
SvaraCitera

tat lugnt! [wink]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Låter lite som en panikattack. Försök...

Okej, tack så mycket. Ska försöka ta det lugnt en stund och se vad som sker.

S3ON:

tat lugnt!

Haha, lätt för dig och säga vaaa [wink]

kebu12:

[blush]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

brukar skita i allt och lägga mig och rulla runt i sängen några timmar.. somnar till slut, funkar varje gång, bättre än både film och musik mitt i natten


   
SvaraCitera

Känner med dig, fortsätt trampa rundor, tillslut tröttnar du! Eller så skriver du på pricken vad du känner just nu, så brukar det lätta lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Era tips är jättefina, tack [love] Men grejen är att paniken har med en sak jag har gjort att göra... En sak som jag verkligen ångrar, men inte har någon som helst kontroll över nu. Vet inte vart jag ska ta vägen!
Hjälp, hjälp, hjälp.


   
SvaraCitera

Åh det är så vidrig och hemskt. Man vill bara krypa ur sitt eget skinn och har inte kontroll över någonting.
Minns att jag hade ständiga panikattacker varje dag i flera år. Herregud att jag överlevde övht pga kunde knappt äta eller dricka heller. Usch och fy.


   
SvaraCitera

Snusmumriken:

Haha, lätt för dig och säga vaaa [wink]

Mja.. Hade panikångest ganska ofta förr i tiden med overklighetskänslor, numera kommer det ibland när jag ska sova i form av hjärtklappning och andningssvårigheter.. Brukar hjälpa att tänka på något annat samt ta djupa andetag. [smile]


   
SvaraCitera

Snusmumriken:

Men grejen är att paniken har med en sak jag har gjort att göra... En sak som jag verkligen ångrar, men inte har någon som helst kontroll över nu. Vet inte vart jag ska ta vägen!

Snusmumriken:

Men grejen är att paniken har med en sak jag har gjort att göra... En sak som jag verkligen ångrar, men inte har någon som helst kontroll över nu. Vet inte vart jag ska ta vägen!

Har du snattat!? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh det är så vidrig och hemskt. Man vill bara...

Jaaaa, usch och fy! Det förstår inte jag heller, i flera år!? Detta är första gången jag känner på det här sättet, och det är riktigt, riktigt vidrigt!

S3ON:

Mja.. Hade panikångest ganska ofta förr i tiden...

Jaha, förlåt [blush] Tur att det är lite mer sällan nu då! Men vad för annat ska man tänka på liksom? Det är lite klurigt det hela... Suck.

S3ON:

Har du snattat!? [wink]

Hahaha, nej nej! Inget sådant.


   
SvaraCitera