Aviseringar
Rensa alla

panik inför skolan


Ämnesstartare

den här tråden är för alla som har panik eller är rädda inför skolstarten igen, åldar spelar ingen roll. här kan folk stötta varandra [smile]

jag har själv panik inför imorgon, har ont i magen och är nervös som fan. är tredje gången jag börjar ettan nu på gymnasiet, har misslyckats 2 gånger och är mycket äldre än alla nu. jag försöker att tänka positivt men är fan omöjligt, har redan börjar planera hur jag ska överleva 3 år helt ensam [sad]

så efter imorgon tycker jag också att alla ska skriva hur det gick [smile] good luck


   
Citera
Ämnesstartare

AMEN PATTE DÅÅ

gubben de går bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var också flera år äldre inför första ring.

Vad är det som gör att du misslyckas? Skoltrött? Sociala problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också ångest. Lovat mig själv att inte skolka lika mycket i år men kommer inte kunna hålla det[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va alla nojjar :S, jag har typ inte brytt mig. men kanske inte ser på det hela lika seriöst som ni


   
SvaraCitera

patrick bateman:

har redan börjar planera hur jag ska överleva 3 år helt ensam

Men när du är äldre kan du ju köpa typ öl och cigg till folk, då kommer du få asmånga kompisar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Var också flera år äldre inför första ring.

Vad är det som gör att du misslyckas? Skoltrött? Sociala problem?

mest rädd för att vara ensam. är urusel på att lära känna nya människor. sen är jag väl inte så pigg på skolan heller och sen mår jag rätt kasst också men det är sånt som går. allra värsta är att jag är ensam, saknar mina vänner

retstickan:

va alla nojjar :S, jag har typ inte brytt mig. men kanske inte ser på det hela lika seriöst som ni

du kanske är bra bland nya folk? är inte jag

Rådjuret:

Men när du är äldre kan du ju köpa typ öl och cigg till folk, då kommer du få asmånga kompisar

jo det kan jag ju göra. men det funkade inte förra året så tror inte det funkar nu heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Har också ångest. Lovat mig själv att inte skolka lika mycket i år men kommer inte kunna hålla det

ja jag hoppas verkligen inte heller jag får ett återfall och börjar skolka.


   
SvaraCitera
Lounge

Kram det går nog bra patte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till
ska ox¨å börja imorrn,känner ej nån.
e dock ej nervös lr så ännu (har annat o tänka på lol), det kmr komma imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3e gången gillt ju [badgrin].


   
SvaraCitera

Jag är nervös inför första veckan i skolan då det alltid är en massa "gemenskap" på schemat med de andra klasserna.
Kan vara oerhört blyg ibland. Liksom bara... nää jag vill inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

lycka till
ska ox¨å börja imorrn,känner ej nån.
e dock ej nervös lr så ännu (har annat o tänka på lol), det kmr komma imorgon

känt att du inte är nervös nu då iaf. good luck

Nonoton:

3e gången gillt ju .

haha ja hoppas fan det

szfgjdf:

Jag är nervös inför första veckan i skolan då det alltid är en massa "gemenskap" på schemat med de andra klasserna.
Kan vara oerhört blyg ibland. Liksom bara... nää jag vill inte

sånt är hemskt. jag hoppas på mirakel första dagen att man kan träffa nån direkt. är också blyg. sen så har man ju typ 1-2 veckor på sig att lära känna folk sen är tiden ute och då blrjar klassen forma sig


   
SvaraCitera

Börjar trean på gymnasiet.
Vill inte. :c

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

Börjar trean på gymnasiet.
Vill inte. :c

då är du ju snart klar iaf [smile]

din bild funkar inte [sad]


   
SvaraCitera