Aviseringar
Rensa alla

Panikångest [cry]


Ämnesstartare

Blääää jag har världens p-ångest just nu för jag läst på flashback om mord och övernaturliga grejer allt det är natt och kolsvart o jag e superrädd att det är spöken här verkligen SUPERRÄDD och mitt hjärta dunkar i hundra slag i sekunden e rädd att jag kmr få en super attack stax[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

kram. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick te


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte bo ensam orkar inteb o ensam orkar inte bo ensam jag hatar nätter vill att det ska va ljuuuuuuuuuust o dag all nioght long


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ensam hemma o asrädd jämt o hör saker i hallen o utanför. förbereder mig inför döden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

te hjälper ej fundera på o duscha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

är ensam hemma o asrädd jämt o hör saker i hallen o utanför. förbereder mig inför döden

usch jag önskar jag sov just nu!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

länka till mig så att vi kan vara panikångiga tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kmr få en super attack stax[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

hahah xD


   
SvaraCitera

Det är chill. Chilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ingen speciell tråd har mest läst trådar ni vet om mord där folk spekulerar o trådar i psykolog och psykiatri trådar ni vet deprimerade trådar om livets mörka sider

jag hatar o läsa sjuka trådar för då inbillar jag mig att jag kmr bli sjuK!!! paranoid!!! MIN största rädsla e att hallucinera lr bli psyksjuk eller se riktiga spöken o detta oroar jag mig för hela under p-attacker lr innan dem

spooooooooooooky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu börjar det pipa i örat tinnitus ?????? nej jag tror det är nått annat....så är dessa paranoida tankar man får vid denna p-ångesten!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du kan fortf skriva så det är lugnt än så länge. ta lite luft och krama närmsta katt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar en sväng in i duschen nu
MVH


   
SvaraCitera