Aviseringar
Rensa alla

Panikångestattack


Ämnesstartare

Jag blev under en lång period mobbad av ett gäng tjejer i mellanstadiet. Men nu går jag i 8an på samma skola som dom tjejerna och jag är jätte rädd för dom, det känns som att det blir värre (blir inte mobbad längre av dom, får bara blickar) jag har under ett halvår fått mardrömmar om dom tjejerna ungefär 1 gång i veckan så kommer mardrömmarna om dom. Jag har dessutom börja få som panikattacker när jag går förbi dom. Idag så gick jag förbi hela gänget och jag gick fort därifrån med mina "kompisar". Jag fick svårt att andas och började svettas, min kompis skratta åt mig för hon vet att jag är rädd för dom men hon vet inte hur mycket. Jag kunde inte prata för när jag försökte få ut mig något som kom det tårar och jag fick inte luft, det gick inte att säga något. Jag sprang då in på toan för att ingen skulle märka. Jag vill bara kunna sluta var rädd för dom och få bort mina mardrömmar om dom. 


   
Citera
L Y S

Du är bättre än de, det är det som betyder allt. Påminn dig själv om det om du glömmer det ibland.


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Högstadiet kan vara en jobbig tid! Har du pratat om någon om att du blev mobbad? 


   
SvaraCitera