Aviseringar
Rensa alla

Pappa 🙁


Ämnesstartare

Min pappa är totalt dum i huvet.
Han har varit ett jävla helvete för mig i hela mitt liv.
Hans ord består av lögner och svek.
Han har aldrig kommit på mina skolavslutningar han har inte varit med och firat mina födelsedagar sen jag var 7 år.
Jag har inte fått julklappar eller födelsedags present av han på många många år. Men jag måste ge han julklappar och presenter för han säger att jag ska få pengar av han när han får pengar. Men han super upp dom hela jävla tiden. Det senaste jag har fått av han för cirka 5 år sen var en för liten ring som jag sen såg att han köpt från en femkronors automat och sen har jag fått ett begagnat spel som det inte fanns tillbehör till som man var tvungen att ha för att kunna använda spelet.

Han tror nu att jag vill komma på hans bröllop.
Han påstår att jag skiter i familjen och väljer att vara med min kille i stället för att gå på hans bröllop. Det är andra gången han gifter sig och jag verkligen hatar han.

Men problemet är att jag har en urgullig lillebror på pappas sida och en hund som jag verkligen älskar och jag vill verkligen träffa dom. Men min pappa är inte normal.

Jag undrar hur det känns att älska sin pappa. Själv blir jag bara äcklad av han och vill knappt veta av han.
Mina vänner brukar krama sina pappor och säga att dom älskar dom osv. Jag skulle fan aldrig kunna tänka mig att kunna krama eller säga till min pappa att jag älskar han.

Jag vill ha en ny pappa. Jag önskar att han inte var min pappa 🙁 Jag skäms över han. Han lovar alltid saker som han sen aldrig håller.
Han sa att han skulle spendera 10 000 kr på att köpa silver och guld så jag kan göra fina smycken. Hade jag varit liten hade jag trott han och sedan blivit besviken.

Hur många är det som älskar sina pappor??
Är det många som har det så att dom inte vill ha kontakt med sin pappa?

Jag vill veta hur ni känner. Behöver lite stöd och råd hur jag kan bli av med han =(


   
Citera

Cherry89:

Behöver lite stöd och råd hur jag kan bli av med han =(

var glad att du har en farsa överhuvudtaget [zzz]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

var glad att du har en farsa överhuvudtaget

Apsolut inte. Han har suttit inne för våldtäkt också. Och dum som jag är så tror jag inte att han gjort något. Eller jag försöker intala mig det [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du låter jävligt bortskämd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Du låter jävligt bortskämd.

På vilket sätt?


   
SvaraCitera

Cherry89:

*Text*

Nästan exakt samma situation, kan inte ge dig några råd tyvärr, det är inte lätt. [sad]


   
SvaraCitera

Cherry89:

Apsolut inte. Han har suttit inne för våldtäkt också. Och dum som jag är så tror jag inte att han gjort något. Eller jag försöker intala mig det

jag har en barndomspolare som också har en idiotisk farsa. jag vet hur skit hon mår över det. men hellre än levande farsa man kan ha ett litet hopp om att få en relation med än en död en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cherry89:

På vilket sätt?

Det låter som att du gnäller på att du inte får saker av din farsa och att din farsa bara vill att du ska vara en del av hans liv.
Livet är inte en dans på rosor, han har lärt dig det, var tacksam.
Peace!
Helt ärligt så läste jag inte allt, men det jag läste fick mig att få den bilden av dig.


   
SvaraCitera

Cherry89:

Hur många är det som älskar sina pappor??

Inte jag.

killrambo:

men hellre än levande farsa man kan ha ett litet hopp om att få en relation med än en död en.

Du, det är tämligen hopplöst kan jag säga dig. Såna människor suger bara musten ur en utan att ge ett endaste dyft tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

hellre än levande farsa

Jag önskar faktiskt att han inte fanns.
Jag ringde han och osa till hans bröllop.
Han satt själv på krogen och drack sin jävla öl.
Han sa att jag var en skit som sket i familjen.

När jag var liten så fick jag gå till affären med en lapp i handen och På lappen stod hans namn och telefon nummer för att jag skulle köpa öl och cigg åt han så personalen kunde ringa han och se att han skulle ha ölen och ciggen. Kom jag hem tomhänt så fick jag inte sova över hos ev en kompis eller typ gå ut eller någe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Helt ärligt så läste jag inte allt

Du borde läsa allt. Du har inte fått en bild av mig än. Och kommer nog aldrig få det. Jag kommer alltid att vara ett mysterium. [zzz]


   
SvaraCitera

Cherry89:

Jag önskar faktiskt att han inte fanns.

kul att du fattar vad jag skrev också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

kul att du fattar vad jag skrev också

??


   
SvaraCitera

Cherry89:

??

om du bara är ute efter att klaga och få sympati, inte att bli hjälpt, vänd dig till crappy kurator istället. de är bra på typer som du.


   
SvaraCitera