Aviseringar
Rensa alla

Pappa kom in mitt under avsugningen


Ämnesstartare

Jag hade nyss mitt första sex med min pojkvän, jag är 13 och han 14. Jag hade precis runkat av honom och skulle börja suga. Jag började smått och sedan så gick jag in mer och mer. Till sist sög jag av den. Sen såg jag att jag glömde stänga dörren så jag ser min pappa stå och kolla in, SÅÅÅ PINSAMMT


   
Citera

Molnet33:
Jag hade nyss mitt första sex med min pojkvän, jag är 13 och han 14. Jag hade precis runkat av honom och skulle börja suga. Jag började smått och sedan så gick jag in mer och mer. Till sist sög jag av den. Sen såg jag att jag glömde stänga dörren så jag ser min pappa stå och kolla in, SÅÅÅ PINSAMMT

de e lugnt unge, bjud in fader din och ha en threesome


   
SvaraCitera

ok 


   
SvaraCitera

ok bra att veta skickar in det till nyheterna nu


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Och vad hände sen? Sa han något?


   
SvaraCitera

så kan det gå när ej stängt o låst dörren


   
SvaraCitera

Dumefan, men du kanske ville att han skulle se , daddy issues?


   
SvaraCitera

varför behövde vi veta


   
SvaraCitera

upplysningen av min dag


   
SvaraCitera

Molnet33:
Jag hade nyss mitt första sex med min pojkvän, jag är 13 och han 14. Jag hade precis runkat av honom och skulle börja suga. Jag började smått och sedan så gick jag in mer och mer. Till sist sög jag av den. Sen såg jag att jag glömde stänga dörren så jag ser min pappa stå och kolla in, SÅÅÅ PINSAMMT

hur träffades ni?


   
SvaraCitera

Molnet33:
Jag hade nyss mitt första sex med min pojkvän, jag är 13 och han 14. Jag hade precis runkat av honom och skulle börja suga. Jag började smått och sedan så gick jag in mer och mer. Till sist sög jag av den. Sen såg jag att jag glömde stänga dörren så jag ser min pappa stå och kolla in, SÅÅÅ PINSAMMT

Vänta får t.ex en tjej och en kille som båda är under 15 ha sex??


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

Vänta får t.ex en tjej och en kille som båda är under 15 ha sex??

Ja, lagen finns till för att hindra äldre att utnyttja yngre. Är båda under 15 är det ingen som bryr sig.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Ja, lagen finns till för att hindra äldre att utnyttja yngre. Är båda under 15 är det ingen som bryr sig.

beror det inte också på åldersskillnaden på dem, även fast båda är under 15?
hallå jag suger på svenska lagen.


   
SvaraCitera

En tjej och kille som har sex och är under 15 måste vara född samma år. Annars är det den som är äldre som åker på övergrepp har jag för mig. (Är inte 100% på att detta fortfarande gäller)


   
SvaraCitera

aja har för mig att 15 var då du fick börja ligg bc byxmyndig men verkar som att många 03or  och 04 ligger ändå


   
SvaraCitera