Aviseringar
Rensa alla

Pappa kommer att döda mig


Ämnesstartare

Okej.. riktigt så allvarligt är det inte men.. ehm..

Jag har lånat och kört rätt mycket med pappas lilla älskling (bilen) nu när han har varit borta ett par dagar.[ops] Grejen är den att jag råååkade köra lite för nära en trottoarkant idag när jag skulle fickparkera... och lyckades skrapade upp lite av fälgen. Inte alls mycket men tillräckligt så att det syns med ögat om man granskar fälgen.

Vad ska jag göra för att lindra hans utbrott? Han kommer märka det.. senast 1-2 dagar efter att han har kommit hem[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Säg som det är [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

fälgen.

Inte hjulsidan då? För isåfall är ju en ny inte så vansinnigt dyr menar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag skrapade din fälg när jag skulle fickparkera."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Inte hjulsidan då? För isåfall är ju en ny inte så vansinnigt dyr menar jag.

Hur menar du med hjulsidan? Det är aluminiumfälgar rakt igenom, dvs ingen "plast-skiva" som man kan sätta på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Hur menar du med hjulsidan? Det är alluminiumfälgar rakt igenom, dvs ingen "plast-skiva" som man kan sätta på.

ah, okej. Då förstår jag. Menade mest att väldigt många (jag själv fram tills för ett tag sedan) säger fälg när de egentligen menar hjulsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ah, okej. Då förstår jag. Menade mest att väldigt många (jag själv fram tills för ett tag sedan) säger fälg när de egentligen menar hjulsidan.

Aa jag vet, det hade ju varit bäst om det hade varit så, menmen. Gjort är gjort.. man kan ju ta in de och få de fixade men det lär ju ta tid plus kosta 800-1000 spänn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll på invandrarna....ljug ihop nåt !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Menade mest att väldigt många (jag själv fram tills för ett tag sedan) säger fälg när de egentligen menar hjulsidan.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[tard]

[tard]på dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

[tard]på dig själv?

Arg du blev [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärlighet varar längst, så, säg som det är.


   
SvaraCitera

säg inget alls spackla det så det inte syns


   
SvaraCitera

Säg inget. När han vart ute o kört kan du ju gå förbi bilen o säga: vad har hänt med ena fälgen? har du kört på nåt pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Säg inget. När han vart ute o kört kan du ju gå förbi bilen o säga: vad har hänt med ena fälgen? har du kört på nåt pappa?

Haha fyfan.[bigsmile] Det är sånt som gör att man hamnar i helvetet när man är död[wink]


   
SvaraCitera