Aviseringar
Rensa alla

Pappa 🙁


jackie97:

Är medveten om att jag har det väldigt bra ställt! Men som sagt tycker inte att det är ok att behandla sina barn olika...

Är ju dock rätt stor åldersskillnad mellan er. Han kanske förväntar sig att du ska stå mer på egna ben?


   
SvaraCitera

Inse bara att du har det asbra ställt och om du prompt måste jämföra, jämför med vem som helst förutom 6-åringen. Det är så extremt tramsigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Troll.

Hade jag haft en rik mamma hade jag inte bara haft ett par jeans, hade ringt mamma och sedan köpt tio par till... Mycket glad #arbetarklass

haha lol...
Men det handlar inte om det... Vill inte att min mamma ska betala för allt som jag inte köper själv då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Är ju dock rätt stor åldersskillnad mellan er. Han kanske förväntar sig att du ska stå mer på egna ben?

Ja, men har varit samma sen jag var liten och min lillasyster som är 14 år kan ju inte direkt ''stå på egna ben''...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Inse bara att du har det asbra ställt och om du prompt måste jämföra, jämför med vem som helst förutom 6-åringen. Det är så extremt tramsigt. 

Jo, har ju sagt att jag är medveten om det! Där jag bor har de flesta i min ålder bra ställt så det är inte direkt så att jag sticker ut ur mängden... 


   
SvaraCitera

jackie97:

Ja, men har varit samma sen jag var liten och min lillasyster som är 14 år kan ju inte direkt ''stå på egna ben''...

När jag var fjorton fick jag mat på bordet och en hundring i månaden, och det är fortfarande mycket mer än många andra får. Livet är för kort för avundsjuka och girighet, fokusera på det positiva i livet istället. 


   
SvaraCitera

Jag var glad om jag fick mat varje dag.


   
SvaraCitera

Thats life maaaan 


   
SvaraCitera

jackie97:

haha lol...
Men det handlar inte om det... Vill inte att min mamma ska betala för allt som jag inte köper själv då

Snacka med din pappa om det?


   
SvaraCitera

Du är rätt privilegierad som får så mycket ändå. Det är jobbigt när ens förälder skaffar en ny familj men du måste ju inse att en liten unge kommer att få mycket fler grejer och uppmärksamhet än någon som är 18. Försök prata med din pappa om detta. 


   
SvaraCitera

Tare lugnt, d e normalt


   
SvaraCitera

Ansöka om en snabb och bekväm lån för att betala räkningar och att starta en ny finansiering av ditt projekt på en billigaste ränta på 2%. Inte att kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebeloppet behövs eftersom vårt minsta lån erbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet . Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få detta lån, kontakta mig för mer information om lånet processen, processen som lånevillkoren och hur lånet kommer att överföras till dig. Jag behöver din brådskande svar om du är intresserad.


   
SvaraCitera