Aviseringar
Rensa alla

pappa var nära en gång att se när jag runkade och kollade på porr


Ämnesstartare

tja en gång när jag satt på mitt rum och kollade på porr så var det skitnära att min pappa höll på att se. Han knackade på dörren och bara kom in jag fick snabbt dra upp byxorna han sa vad gör du?. inget jag bara byter om men jag glömde trycka bort sidan från min iphone så pappa tittade några meter ifrån och sa vad var det där för nåt jag sa inget jag skulle bara ta min iphone och stoppa i fickan sedan blev jag sur för att han bara kom in utan att jag gav han tillstånd. är det någon annan här som har varit med om samma sak?


   
Citera
Ämnesstartare

nä, är diskret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jepp


   
SvaraCitera

jaha. nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höll på med en dildo så kom någon jävel genom dörren där nere så jag hade 10 sekunder på mig att gömma den. Synd var nära rikiga orgasmer 🙁


   
SvaraCitera
Bakric

simommrt1:

Höll på med en dildo så kom någon jävel genom dörren där nere så jag hade 10 sekunder på mig att gömma den. Synd var nära rikiga orgasmer 🙁

Fräscht...


   
SvaraCitera

Bakric:

Fräscht...

vad är detta? Låter lite sarkastiskt måste jag säga.


   
SvaraCitera
Bakric

elverpigen:

vad är detta? Låter lite sarkastiskt måste jag säga.

Och Ni min gode herre har vunnit en valfri sten från den övre hyllan[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha påminner om när morsan kom in, han precis dra upp byxorna.. tror hon fattade endå för hon stängde och gick direkt, fett pinsamt i stunden! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

tror hon fattade endå för hon stängde och gick direkt,

[blush] åååååh.

Hade en killkompis som var med om det motsatta, nämligen att han kom på sina föräldrar när de hade sex. Han hade låtsats att han gick i sömnen och aldrig nämnt händelsen igen. (Tror inte det var alltför övertygande).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Höll på med en dildo så kom någon jävel genom dörren där nere så jag hade 10 sekunder på mig att gömma den. Synd var nära rikiga orgasmer 🙁

Hmm... hur får du orgasmer med en dildo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

hur får du orgasmer med en dildo?

Troll eller endast dum? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Troll eller endast dum?

Endast dum [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Hmm... hur får du orgasmer med en dildo?

Take a guess 😛


   
SvaraCitera
time
 time

emilsh:

Endast dum

Mannens g-punkt sitter i anus. End of story, goodbye.


   
SvaraCitera