Aviseringar
Rensa alla

Pappasflikka-looking vs. hotpussied-looking


NormaJean:

Tända är inte samma sak som att vad medveten om att h*n är allmänt het.

De två första bilderna var allt annat än heta. Hennes röv kompensera inte det faktum att hon inte ser frisk ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecka90:

De två första bilderna var allt annat än heta. Hennes röv kompensera inte det faktum att hon inte ser frisk ut.

Hört talas om "naturligt smal" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typiskt att tjejerna ska klaga över hur smal, inpräglad och "dirty" Keyra är... enligt många är det den första tänkabara fylleknullet en Man skulle tänka på, men klart hon ska vara "stackars flicka" som fått för mycket knull att hon glömt bort att äta.. det är hennes liv och hennes val att vara "dirty".


   
SvaraCitera

NormaJean:

Keyra Agustina

ser förjävligt smal ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

ser förjävligt smal ut

Knull does it fettos! 503 kcal/timme om man kör på som en riktig slyna


   
SvaraCitera

NormaJean:

Hört talas om "naturligt smal" ?

Ja, tjejer tycks tala om det ständigt. Speciellt eliten...

NormaJean:

Typiskt att tjejerna ska klaga över hur smal, inpräglad och "dirty" Keyra är...

Jag har för det första aldrig hört talas om Keyra, vem det nu är. Men av de bilder du visar så är hon inte alls speciellt tilltalande.

Ja, hon ser inte frisk ut.

Chiristina Aguilera är ett lysande exempel. I början av hennes karriär var hon läskigt smal, tycker faktiskt inte hon var speciellt tilltalande. Men nu på senare dar när hon gått upp lite i vikt så har hon fått helt fantastiska former som jag inte visste att hon hade. Hon ser frisk ut och det är sexigt.


   
SvaraCitera
Exner

Hon förefaller ha förfriskat sig något, inte sant? 🙂

[mad]


   
SvaraCitera

Varför är tjejer så övertygade om att vi ska vara så smala som möjligt? Ni är ju helt förstörda av media...

Tänk själv. Vad gillar du för killar? Själv gillar jag inte beniga killar utan en som har kött på benen och som man kan hålla i när åskan går.

Jag menar, ni kalla en normalviktig tjej för fet - i varje fall av de tusen kommentarer tjejer ger på kändisar som inte är sådär extremt smala.

Killar gillar också att ha något att hålla i. Ni ska inte missunna killar det! [no-no]


   
SvaraCitera

NormaJean:

enligt många är det den första tänkabara fylleknullet en Man skulle tänka på

Vilka män då?

Just det - dem fulla! Vet du inte att personer ser bättre ut än var dem är när man är full? Sen när du vaknar på morgonen undrar du vad fan du tänkte när du släppade med h*n hem...

NormaJean:

det är hennes liv och hennes val att vara "dirty"

Ingen har väl sagt att hon inte får göra vad hon vill med sitt liv? Tråkigt liv om det är allt det går ut på...


   
SvaraCitera

Keyra (Du röstade på detta alternativ)

Gillar inte smala tjejer, men hennes röv är ju världens åttonde underverk=)


   
SvaraCitera

Hon här var en av killarnas favoriter tills hon rasade i vikt...




   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecka90:

Om jag inte minns fel är det här en av killarnas favorit tills hon rasade i vikt...

Kallar du henne "dirty" har du förtjänat en snyting.


   
SvaraCitera

NormaJean:

Kallar du henne "dirty" har du förtjänat en snyting.

Dirty och dirty, vet att många killar gillar henne och många som skulle vilja sätta på henne långt före den där Keyra...


   
SvaraCitera

Vad sägs som Natalie Mejia då? En av medlemmarna i Girlicious. Hon är grymt irriterande som person men hon ser riktigt bra ut (söt och sexig på samma gång). Deras stil är väl dirty...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecka90:

Vad sägs som Natalie Mejia då?

Tycker hon ser snäll-elak och skulle knappt kalla henne "dirty", slynig men irriterande - ja.


   
SvaraCitera