Aviseringar
Rensa alla

Par....


Ämnesstartare

Varför måste vissa människor gå runt och prata om sina pojk/flickvänner hela tiden?

Liksom vad är grejen, förstår inte. Tänker dom inte på oss mindre lottade och det känns som om dom bara vill skryta om att dom har hittat någon. Ok om dom säger något nån gång då och då men hela tiden är bara jobbigt.

Men har aldrig haft ett seriöst förhållande så vet inte, ni som har har/har haft det är det så man blir? I såna fall kommer jag bli jättejobbig om jag nu skulle bli tillsammans med någon.[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Vissa umgås extremt mycket med sina partners. Då finns det inte så mycket annat att prata om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deras liv kretsar kring förhållandet etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Vissa umgås extremt mycket med sina partners. Då finns det inte så mycket annat att prata om.

Sant, men blir jobbigt för vännerna i längden.

enhimmelskdrog:

deras liv kretsar kring förhållandet etc

Det är väl inte bra? Liksom gör dom slut kommer dom bli mer ledsna än vad dom behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blanca:

Liksom gör dom slut kommer dom bli mer ledsna än vad dom behöver.

ja, det är väl vad som brukar hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En partner blir en del av en själv, så det är inte konstigt att man pratar eller skryter om denne hela tiden. Om man är sådan som person i vanliga fall då, är man extremt tystlåten och blyg kanske man inte gör så, men ofta så brukar människor gilla att tala om sig själva och deras åstadkommelser. Bekräftelse är ett stort behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är avundsjuk. dö alla ni som postar bilder på er och era kärlekar som kärlekar er tillbaka. dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blanca:

Tänker dom inte på oss mindre lottade

är vi olyckligt lottade för att vi är singlar?


   
SvaraCitera

om man spenderar väldigt tid med någon, oavsett vem det är, blir det lätt så att man pratar om personen, inte för att skryta eller dylikt.

när jag bodde på elevhem pratade jag mycket om "elevhemspojkarna" nu när jag hänger mycket med min pojkvän är det lätt hänt att jag nämner honom i samtal.


   
SvaraCitera
time
 time

Blanca:

Tänker dom inte på oss mindre lottade och det känns som om dom bara vill skryta om att dom har hittat någon.

För upp något annat på tal, alternativt kommunicera med människorna som bara pratar om sina partners, berätta att era konversationer känns ensidiga. Alternativt sluta ta det personligt att andra hittat kärleken, det är ju inte deras fel.


   
SvaraCitera

poop:

är avundsjuk. dö alla ni som postar bilder på er och era kärlekar som kärlekar er tillbaka. dö

har ej pics på mig å min bf (förutom 1 från månader innan vi blev tillsammans och satt coh pratade) kanske skulle fixa å posta i relationsdagboken[badgrin][badgrin]

Dold text: fast nä, inte min stil kaaanshee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lika mycket som de borde tänka på att du är singel, så borde du tänka på att de är tillsammans? [smile]

Hatar föräldrar som prata om sina barn, folk som jobbar och pratar om jobbat, folk som överhuvudtaget gör saker och sen pratar om dom [tired].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig betydligt mer på tjejer som vill prata med bebisröst så fort man blivit tillsammans. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

är vi olyckligt lottade för att vi är singlar?

Bara om man verkligen är ute efter ett förhållande och inte kan få ett.

timeisrunningout:

Alternativt sluta ta det personligt att andra hittat kärleken, det är ju inte deras fel.

Alltså har inga problem med att vänner pratar om sin partner, bara det inte går till överdrift, som till exempel om man sitter och pratar om något och den andra personen avbryter för att säga "Asså måste bara berätta att en gång åt min kille en sak han inte gillade och han bara tog ut tungan och sa blää, så söt!!" Liksom det hade inget med vad vi pratade om att göra. Och det var inte ens viktigt.

Nonoton:

Lika mycket som de borde tänka på att du är singel, så borde du tänka på att de är tillsammans?

Gör det, stör mig bara på det när det blir för mycket, läs exemplet ovan.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Jag stör mig betydligt mer på tjejer som vill prata med bebisröst så fort man blivit tillsammans.

Åh, ja. Finns killar som också gör så. Usch.


   
SvaraCitera